بازدید 10250

رهبر جنبش انصارالله یمن: باید از ایران تشکر کرد

رهبر جنبش انصارالله یمن می‌گوید اشغالگران و ائتلاف عربستان در جنوب یمن همه منابع این کشور را غارت می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 12 October 2017
 رهبر جنبش انصارالله یمن می‌گوید اشغالگران و ائتلاف عربستان در جنوب یمن همه منابع این کشور را غارت می‌کنند.

به گزارش فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با روزنامه «26 سپتامبر» گفت که گرامی‌داشت انقلاب 14 اکتبر (انقلاب علیه استعمار بریتانیا) فرصت بسیار مهمی برای بسیج مردم یمن علیه استعمار جدید است.

الحوثی گفت: «حقانیت از آن مردم یمن است نه مزدوران».
رهبر انصارالله یمن، به چپاول ثروت‌های یمن از سوی اشغالگران و متجاوزان به این کشور اشاره کرد و گفت که اشغالگران در جنوب یمن، در حال چپاول منابع و ثروت‌های یمن هستند حتی سنگ‌های جزیره سُقطری را به غارت می‌برند.

وی در مورد نقش رژیم‌های سعودی و اماراتی در منطقه نیز اظهار داشت که عربستان و امارات در اجرای نقشه تقسیم کشورهای عربی نقش مخربی ایفا می‌کنند.
بدرالدین الحوثی به فلسطین اشاره کرد و تأکید داشت که «کسانی که خود را پرچم‌دار اسلام می‌نامند، ولی به آرمان فلسطین هیچ کمکی نمی‌کنند، تنها مدعیان حمایت از فلسطین هستند».

وی ادامه داد: «حمایت از آرمان فلسطین موضعی است که باید از ایران به خاطر آن تشکر کرد نه اینکه با این کشور دشمنی نمود».

رهبر انصارالله گفت: اینکه ما در قبال ایران یا هر کشور مسلمان موضع خصمانه نگرفته‌ایم در نتیجه موضع برآمده از اصالت بوده و نه در امتداد تأثیر پذیری از طرف خاصی».
وی با انتقاد از نقش ائتلاف بین‌المللی ضد داعش گفت بهتر است که اسم این ائتلاف، «ائتلاف بین‌المللی حامی تروریسم» باشد.

بدرالدین الحوثی به تمرکز دشمنان بر ساحل یمن اشاره کرد و گفت که این تمرکز قبل از آنکه از سوی طرف‌های منطقه‌ای باشد، تمرکز آمریکا و اسرائیل بر ساحل یمن است.
وی از تلاش‌های گسترده برای ادغام کمیته‌های مردمی با ارتش خبر داد و گفت به رغم وجود برخی موانع، خواهان تحقق این ادغام است.

رهبر انصارالله یمن پیروزی‌ها علیه داعش در عراق و سوریه را پیروزی همه امت مسلمان دانست و تأکید کرد که عربستان از تجزیه در امان نیست ولی خواسته شده است که بعد از اینکه نقش این کشور تکمیل شد، نوبت تجزیه آن نیز فرا خواهد رسید.

عبدالملک بدر الحوثی در مورد اوضاع داخلی عربستان گفت که تقسیم بندی‌ها و اختلافات داخلی این کشور در حال بزرگ شدن است؛ چرا که رژیم عربستان مستبد بود و قصد دارد نفوذ خود را بر بقیه متحدان خود تحمیل کند.

وی ادامه داد: « ما آماده‌ایم به نیروهای آزادی خواه در عربستان به منظور مقابله با سیاست‌های اشتباه رژیم این کشور کمک کنیم.

رهبر انصارالله یمن همچنین به وجود روابط عمیق از گذشته بین امارات و رژیم اسرائیل اشاره کرد که تهدید کننده امنیت ملی منطقه و کشورهای عربی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر