بازدید 5899
۱

نصیرزاده بجای شکست تیمش،به محرومیت طارمی پرداخت!

کد خبر: ۷۳۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 12 October 2017
هوشنگ نصیرزاده در پایان دیدار پیکان و گسترش فولاد که با شکست شاگردان فیروز کریمی همراه بود، دست از اظهارنظر درباره مسایل سایر تیمها برنداشت و به موضوع بی ارتباط محرومیت طارمی پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد بعداز گفتن اینکه موقعیت های مان در بازی با پیکان به گل تبدیل نشد و در خط دفاعی فقط یک اشتباه داشتیم که همان توپ به گل حریف بدل شد به مخالفت با استخدام مربی خارجی در فوتبال ایران پرداخت و گفت: حضور فیروز کریمی روحیه تیم ما را برگرداند. از نظر من مربیان خارجی در فوتبال ایران به غیر از استقلال، پرسپولیس و تیم ملی جواب نمی دهند و مخالف حضورشان هستم. تیم های دیگر باید مربی ایرانی داشته باشند تا بتوانند از نفرات بازی بگیرند! 

نصیرزاده در روزهایی که تیمش در بحران دست و پا می زند، از حرف زدن درباره محرومیت مهدی طارمی چشم پوشی نکرد و گفت: در گذشته یک نمونه داشتیم که مثل طارمی بود و تعلیق برایش پیش آمد. البته اسم آن تعلیق نیست، با توجه به اینکه محرومیت در اتاق حل اختلاف فیفا صورت گرفته و هنوز به کمیته انضباطی نرفته،احتمال دارد فعلا محرومیت تعلیق شود.

مدیرعامل گسترش فولاد درباره مقایسه نتایج این تیم با فصل گذشته و سقوط عجیب امتیازات تیم با مدیریت خودش، باز هم سراغ خصوصی بودن تیمش رفت و گفت: تیم ما متعلق به بخش خصوصی است. با توجه به اینکه بر پایه مسائل اقتصاد مقاومتی جلو می رویم، امسال بخشی از بودجه مان کسر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا که پرسپولیس بمباران تبلغات مخرب ورزش 3وپارسیک ورزشی و ای اسپورت بگذار نصیرزاده تاجی هم نظر خودش رابگه ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار