بازدید 3469
۱
واکنش

دایی:وقتی‌مدیرساعت4صبح‌به‌هتل‌برمی‌گردد؛ازبازیکن چه توقع!

زمانی که در بایرن بودم یک مدیر وظیفه‌اش این بود که هر شب ساعت 10:30 یا 11 به خانه من زنگ بزند و من را چک کند و این مسئله برای شان بسیار مهم بود. البته خوشبختانه که من همیشه خانه بودم، بعد از 20 روز خسته شد و دیگر به خانه من زنگ نزد
کد خبر: ۷۳۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 12 October 2017
دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه آیا در زمان بازیگری شما نیز شب زنده داری در بین بازیکنان وجود داشت؟ پاسخ جالبی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در واکنش به شب بیداری بازیکنان پرسپولیس در ابوظبی گفت: نمی‌شود گفت که زمان ما اینجور مسائل نبوده و من علم غیب ندارم که در مورد آن موقع صحبت کنم. من خودم زمانی که فوتبال بازی می‌کردم به ندرت ساعت 12 شب را می‌دیدم اما الان همه چیز عوض شده است. ما اصلا فرهنگ حرفه‌ای نداریم. خود من خیلی چیزها دیده‌ام. در بین همین بازیکنان خوب و معروف خیلی چیزها دیده‌ام اما متأسفانه نمی‌توانم آنها را بگویم و اصلا گفتن من چیزی را درست نمی‌کند. 

دایی:وقتی‌مدیرساعت4صبح‌به‌هتل‌برمی‌گردد؛ازبازیکن چه توقع!

سرمربی فعلی سایپا اظهارداشت: متأسفانه وقتی به یک مدیر می‌گویند که چرا ساعت 4 صبح به هتل برگشتید و می‌گوید به کسی ربطی ندارد، شما از بازیکن چه توقعی دارید؟ متأسفانه مدیران از پول باشگاه‌ها به مسافرت می‌روند و هتل می‌گیرند و من به تازگی شنیده‌ام که پاداش‌های آنچنانی هم به آنها داده می‌شود. ما اول باید خودمان را دست کنیم و بعد یقه بازیکن را بگیریم. من وقتی خودم این طوری هستم نباید به بازیکن بگویم که چرا شب زنده داری می‌کند. متأسفانه جامعه خراب شده و در همه رشته‌ها به این گونه است و فوتبال هم بخش کوچکی از همین جامعه است و فوتبالی‌ها به دلیل اینکه معروف‌تر هستند اینطور اتفاقات برای آنها بیشتر رسانه‌ای می‌شود.

وی  ادامه داد: نه تنها خودم بلکه در فرهنگی که فوتبال بازی کرده‌ام اینطور مسائل نبوده و فقط یکی دو بار اتفاق افتاد که با جریمه‌های بزرگ و دیگر برخوردها روبه‌رو شد. زمانی که در بایرن بودم  یکی دو بازیکن در حالیکه فردای آن روز نیز بازی هم قرار نبود انجام شود به یک جایی رفتند که نباید می‌رفتند و یادم هست که آنها با جریمه‌هایی سنگین روبه‌رو شدند و در آن زمان بکن بایر و هومینس نشنیدم که بگویند به کسی ربطی ندارد. زمانی که در بایرن بودم یک مدیر وظیفه‌اش این بود که هر شب ساعت 10:30 یا 11 به خانه من زنگ بزند و من را چک کند و این مسئله برای شان بسیار مهم بود. البته خوشبختانه که من همیشه خانه بودم، بعد از 20 روز خسته شد و دیگر به خانه من زنگ نزد.(با خنده)

بازیکن سابق بایرن مونیخ افزود: به طور مثال وقتی متئو و اولیور کان بیرون بودند کسی نیامد که بگوید به من ربطی ندارد. متأسفانه فرهنگ حرفه‌ای در باشگاه‌های ما وجود ندارد. نه در بین بازیکنان و نه در بین مدیران عامل.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آفرین
همیشه عالی ومنطقی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل