بازدید 3812
۳

تاخیر ۳ ساعته پرواز تهران-قشم کیش ایر

به دلیل تاخیر سه ساعته پرواز تهران-قشم کیش ایر مسافران این پرواز که تعدادی از آنها اساتید دانشگاه هستند در فرودگاه مهرآباد سرگردان شده اند.
کد خبر: ۷۳۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ 11 October 2017
به دلیل تاخیر سه ساعته پرواز تهران-قشم کیش ایر مسافران این پرواز که تعدادی از آنها اساتید دانشگاه هستند در فرودگاه مهرآباد سرگردان شده اند.

یکی از مسافران پرواز شماره 7519 کیش ایر از مقصد تهران به قشم در گفت وگو با تسنیم، اظهار کرد: این پرواز طبق ساعت درج شده در بلیت باید ساعت 19 و 45 دقیقه انجام می شد، اما دقایقی پیش اعلام کردند پرواز ساعت 22:30 دقیقه انجام خواهد شد.

وی با انتقاد از تاخیرات پیاپی ایرلاین های داخلی، تصریح کرد: مشخص نیست دلیل این تاخیر چیست و کیش ایر اطلاع رسانی لازم را در این رابطه انجام نداده است.

وی یکی از دلایل بروز تاخیرات پروازی را عدم نظارت سازمان  هواپیمایی کشوری بر عملکرد ایرلاین ها اعلام کرد و افزود: بر اساس دستورالعمل و آیین نامه رعایت حقوق مسافر باید شرکت  های هواپیمایی از مسافران بابت تاخیرات پروازی بسته به زمان آن پذیرایی کرده و خسارت هایی را پرداخت کنند.

وی با طرح این پرسش که چه کسی باید پاسخگوی طلمی که در حق مردم روا می شود، باشد، اظهار کرد: رعایت حقوق مسافر فقط در حرف بود و در عمل هیچ اتفاقی در این زمینه روی نداده است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: تعدادی از مسافران پرواز شماره 7519 کیش ایر اساتید دانشگاه هستند که هم اکنون در فرودگاه مهرآباد سرگردان شده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
یه جوری زدید تاخیر سه ساعته انگار اینجا سوئیسه !!!

تابناک جون سه ساعت چیزی نیست که !! عالیه ! عالی ! میفهمی ؟! عالی !!

ما 5 ساعت ، 10 ساعت هم معطل شدیم هیچکسم خبرشو نزده ! والله بخدا !
وقتی عمر متوسط ناوگان هواپیمایی ایران بالای 20 ساله و ایران از خدمات نرم افزاری و سخت افزاری فرودگاهی به علت تحریمها محروم شده ، ایرلاین در آخرین حلقه زنجیره ایجاد تاخیر قرار دارد .به این زنجیره میتوان مدیریت ضعیف را نیز اضافه کرد .
سلام .دقیقا پرواز 7051 مورخه 96.06.30 کیش ایر که قرار بود ساعت 19.45 پرواز کنه با 8 ساعت تاخیر پرواز کرد . ولی من ندیدم کسی تو سایتی چیزی نوشته باشه . حالا به خاطر بخاطر 3 ساعت تاخیر سایت شما خبر رشو میزنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس