بازدید 2105

خروج آمریکا از برجام اشتباه است

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خروج آمریکا از برجام، اقدامی نادرست است و امید مذاکره با کره شمالی را از بین خواهد برد.
کد خبر: ۷۳۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 11 October 2017
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خروج آمریکا از برجام، اقدامی نادرست است و امید مذاکره با کره شمالی را از بین خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، «ایهود باراک» وزیرجنگ سابق رژیم صهیونیستی اظهار داشت که اگر ترامپ، توافق هسته ای با ایران را تایید نکند، اشتباه است، این مسئله از طرفی به نفع ایران است، اما از طرفی هر گونه امید مذاکره با کره شمالی را از بین می برد.

وی افزود: حتی اگر آمریکا تصمیم بگیرد از این توافق خارج شود، هیچکس با آن ها همراهی نخواهد کرد، نه چین، نه روسیه، نه حتی اروپایی ها، و این به نفع ایران خواهد بود.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به پایبندی ایران به برجام گفت: ایران به دریافت منافع اقتصادی این توافق ادامه خواهد داد، اما اگر ترامپ از توافق خارج شود، این مسئله  بهانه‌ای برای حرکت ایران به سمت هسته‌ای شدن خواهد بود.

باراک ادامه داد: درس‌های یک توافق شکسته از ذهن «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی بیرون نخواهد رفت و آنها با خود می گویند مذاکره با آمریکایی‌ها بی معنی است، زیرا آنها یک‌طرفه و بعد از زمان کوتاهی، از توافقی که امضا کرده‌اند، خارج می‌شوند.

وی ضمن مدعی شدن اینکه تلاش ایران برای دستیابی به بمب اتمی، کشورهای همسایه مانند عربستان سعودی، مصر و ترکیه را به اقدامی مشابه وا می‌دارد، عنوان کرد: فکرش را بکنید اگر ایران هسته‌ای شود، چه اتفاقی در نسل بعدی رخ خواهد داد.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی ضمن بد توصیف کردن برجام، گفت: اگر توافق ادامه پیدا کند، ایران از اینکه تهدیدی برای اسرائیل باشد، بسیار دور خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس