بازدید 3701
۱

آمریکای پرادعا به جام جهانی روسیه نرسید

امریکا تا قبل از بازی های شب دهم، در رده سوم جدول قرار داشت و با توجه به تفاضل گل خوبی که به دست آورده بود، یک تساوی هم می توانست آنها را به طور مستقیم راهی روسیه کند.
کد خبر: ۷۳۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 11 October 2017
امریکا با شکست در خانه تیم کوچک ترینیداد و توباگو، موفق نشد سهمیه صعود به جام جهانی روسیه را کسب کند و حتی راهی پلی آف هم نشد. 

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 3:30 بامداد امروز، ترینیداد و توباگو میزبان ایالات متحده امریکا بود. این دیدار از چارچوب رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد و آخرین و دهمین بازی تیم ها در گروه منطقه کونکاکاف به حساب می آمد. 

سهمیه منطقه کونکاکاف برای صعود به جام جهانی 3 تیم به عنوان صعود مستقیم و یک تیم برای حضور در پلی آف است. تیم چهارم این منطقه باید در مقابل تیم پنجم آسیا و اقیانوسیه یعنی استرالیا قرار بگیرد. امریکا تا قبل از بازی های شب دهم، در رده سوم جدول قرار داشت و با توجه به تفاضل گل خوبی که به دست آورده بود، یک تساوی هم می توانست آنها را به طور مستقیم راهی روسیه کند. 

با این حال بازی بر وفق مراد آنها آغاز نشد و میزبان ته جدولی خیلی شجاعانه کار را آغاز کرد. در دقیقه 17 گونزالز دروازه خودی را باز کرد تا ترینیداد و توباگو 1-0 پیش بیفتد. پیش از پایان نیمه اول، در دقیقه 37 میزبان موفق شد توسط آلوین جونز به گل دوم برسد تا کار برای امریکا سخت شود. با آغاز نیمه دوم، بلافاصله در دقیقه 47 کریستین پولیشیچ موفق شد یکی از گل ها را جبران کند اما در نهایت ترینیداد و توباگو با نتیجه 2-1 پیروز بازی شد. با توجه به پیروزی پاناما و هندوراس، امریکا در رده پنجم جدول این منطقه قرار گرفت و حتی موفق نشد به مرحله پلی آف راه پیدا کند. 

آمریکای پرادعا به جام جهانی روسیه نرسید
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
marg bar usa
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل