بازدید 4885

وزیر‌ارتباطات:به‌کانال‌های‌ضد‌انقلاب‌اجازه‌فعالیت‌نمی‌دهیم

وزیر ارتباطات گفت: ما با کانال‌های ضد انقلاب مخالفیم و آنها را پیگیری کرده و به آنها اجازه فعالیت نمی‌دهیم.
کد خبر: ۷۳۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 09 October 2017
وزیر ارتباطات گفت: ما با کانال‌های ضد انقلاب مخالفیم و آنها را پیگیری کرده و به آنها اجازه فعالیت نمی‌دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه برنامه روز جهانی پست در جمع خبرنگاران پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات مقامات قضایی درباره تلگرام، اظهار کرد: هدف اول ضد انقلاب ناراضی کردن مردم و جدا کردن مردم از بدنه نظام است.

وزیر ارتباطات افزود: اینکه یک کانال ضد انقلاب در فضای مجازی طرح‌های ناروایی بزند که ما نیز آنها را تأیید نمی‌کنیم و حتی به خود ما نیز چنین موضوعاتی را انتصاب کردند، ما به واسطه این موضوع بخواهیم گام برداریم و مردم را ناراضی کنیم اشتباه است؛ دادستان کل کشور هم همانطور که اظهار کرده به دنبال بستن فضای مجازی نیست.

وی با بیان اینکه ما باید ضد انقلاب و کسانیکه این فضا را ناامن می‌کنند و آرامش روانی جامعه را به هم می‌زنند را مورد هدف قرار دهیم، افزود: طبیعتا ما از گردش آزاد اطلاعات استقبال می‌کنیم و دولت نیز به این موضوع تأکید دارد؛ مردم پلتفرم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و ما نیز باید درباره آن تعامل کنیم.

آذری جهرمی خاطر نشان کرد: البته باید خطوط قرمز رعایت شود؛ این صحیح نیست که دو مجموعه نظام به خاطر کانال‌های ضد انقلاب، دعواهای رسانه‌ای داشته باشند؛ هم قوه قضاییه و هم دولت با مطالب خلاف شرع، خلاف دین، دروغ پراکنی و خلاف امنیت کشور باشد مخالف هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اگر عده‌ای بخواهند امنیت روانی و فضای کسب‌وکار کشور را به‌هم بزنند صحیح نیست، تصریح کرد: برخی از مردم فکر می‌کنند پخش این شایعات جذابیت دارد، در صورتیکه این موضوعات سرمایه‌‌گذاری در کشور را به خطر می‌اندازد؛ زمانیکه اعتماد به دستگاه قضایی و مدیریتی کشور از بین برود، مردم به سرمایه‌ گذاری اعتماد نمی‌کنند و ما نیز نباید اجازه ایجاد این بی‌اعتمادی را بدهیم.

به کانال‌های ضد انقلاب اجازه فعالیت نمی‌دهیم

جهرمی خاطر نشان کرد: البته فضای سیاسی کشور باز است و نظرات مختلف و انتقادی مطرح می‌شود؛ دولت نیز موافق نیست که کانال‌های سیاسی با بهانه ضد انقلاب بسته شود.

وی افزود: ما با کانال‌های ضد انقلاب مخالفیم و آنها را پیگیری کرده و به آنها اجازه فعالیت نمی‌دهیم؛ همه مسئولان نظام در این موضوع همسو هستیم اما اگر عده‌ای بخواهند با این نگاه فضای سیاسی را محدود کنند و با این عناوین دسترسی مردم را ببندند، ما موافق نیستیم و دولت مانند گذشته پای این موضوع ایستاده و اجازه نمی‌دهد یکسری محدودیت‌ها به دلایل سیاسی برای مردم ایجاد شود.

جوان‌ترین وزیر کابینه دوازدهم ابراز کرد: البته در اصول نظام و انقلاب همه پایبند و هم‌صدا هستند و این پیام را نیز مخابره می‌کنیم که هیچ اختلافی در این عرصه با هیچ مجموعه‌ای نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار