بازدید 3189
۱

مقدماتی جام جهانی دراروپا/رکوردآلمان و حذف اسکاتلند

لهستان 25 امتیازی به عنوان صدرنشین به جام‌جهانی صعود کرد و دانمارک 20 امتیازی به عنوان تیم دوم شانس صعود به پلی‌آف را دارد.
کد خبر: ۷۳۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 09 October 2017
در شب دهمین پیروزی متوالی قهرمان جهان در مقدماتی جام جهانی، ایرلندشمالی به پلی‌آف رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دور پایانی گروهی انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا، تیم ملی آلمان با کسب دهمین پیروزی متوالی بهترین عملکرد تاریخش در این رقابت‌ها را رقم زدو ایرلند شمالی به عنوان یکی از 8 تیم برتر دوم  گروه‌ها راهی پلی‌آف شد.

 در بازی‌های گروه سوم، آلمان که در دور قبل صعود مقتدرانه خودش را قطعی کرده بود، 5 بریک در خانه‌اش جمهوری آذربایجان را شکست داد و ضمن ثبت رکورد صددرصد پیروزی در 10 بازی‌اش در این گروه، بهترین عملکرد تاریخ خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی را رقم زد.  در این بازی، گروتسکا در دقایق 9 و 66، واگنر در دقیقه 54، رودیگر در دقیقه 64 و جان در دقیقه 81 برای آلمان و  شدائف در دقیقه 34 برای آذربایجان گلزنی کردند. در دیگر بازی‌های این گروه، جمهوری چک 5 بر صفر سن‌مارینو را برد اما حذف شد. ایرلندشمالی هم با وجود شکست یک بر صفر در خانه نروژ در رده دوم، صعود خودش به پلی‌آف را قطعی شده دید.  در جدول، پس از آلمان 30 امتیازی، ایرلندشمالی با 19 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و  به پلی‌آف رسید.

مقدماتی جام جهانی دراروپا/رکوردآلمان و حذف اسکاتلند

در بازی گروه پنجم، لهستان با برتری 4 بر 2 خانگی مقابل مونته‌نگرو جواز صعود به جام‌جهانی را به دست آورد. مازیسنکی در دقیقه 6، گروسکی در دقیقه 16، لواندوفسکی در دقیقه 85 و استویکوویچ (بازیکن حریف) در دقیقه 87 برای لهستان و موگوسا در دقیقه 78 و توماسویچ در دقیقه 83 برای مونته‌نگرو گل زدند. در دیگر بازی‌های این گروه،قزاقستان و ارمنستان به تساوی یک بریک دست یافتند و دانمارک مقابل رومانی به همین نتیجه رضایت داد. به این ترتیب در جدول، لهستان 25 امتیازی به عنوان صدرنشین به جام‌جهانی صعود کرد و دانمارک 20 امتیازی به عنوان تیم دوم شانس صعود به پلی‌آف را دارد. 

در گروه ششم، انگلیس از پیش صعود کرده با گل دقیقه 27 هری کین از روی نقطه پنالتی در خانه لیتوانی یک بر صفر پیروز شد.اسلواکی با برتری 3 بر صفر مقابل مالت عنوان دوم گروه  و شانس بازی در پلی‌آف را به دست آورد. در دیگر بازی هم اسلواکی در خانه مقابل اسکاتلند به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.  در جدول گروه ششم، پس از انگلیس 26 امتیازی، اسلواکی 18 امتیازی رده دوم را به دست آورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آلمان قهرمان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی