بازدید 20962

نقشه هولناک پدر قاتل برای دریافت پول از بیمه‌ها

کد خبر: ۷۳۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 09 October 2017
مردی که در یک جنایت مسلحانه وحشتناک، همسر و فرزند 11 ماهه اش را به طور فجیعی به قتل رسانده بود، در تازه ترین اعترافات خود گفت: نقشه قتل همسرم را از مدتی قبل کشیده بودم و چند بار آن را مرور کردم تا بتوانم از دو شرکت بیمه عمر، پول دریافت کنم!
 
به گزارش روزنامه خراسان، متهم 31 ساله این پرونده جنایی با بیان این که ماهیانه مبلغ 3 میلیون تومان برای بیمه عمر خود و همسرم به شرکت های بیمه ای می پرداختم در چهاردیواری محل جنایت، مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد تا جزئیات قتل همسر و پسر 11 ماهه اش را در حضور مقام قضایی فاش کند.
 
 
 
بنابراین گزارش، ابتدا کارآگاه حمیدفر (افسر پرونده) به شرح خلاصه ای از محتویات این پرونده جنایی پرداخت و سپس قاضی ویژه قتل عمد با تفهیم مواد قانونی به متهم، از وی خواست مواظب اظهاراتش باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند. این مرد که با خونسردی خاصی سخن می گفت، بعد از معرفی کامل خود در تشریح ماجرای هولناک قتل همسر و فرزندش گفت: از چندماه قبل خودم و همسرم را در دو شرکت بیمه کردم و ماهیانه مبلغ سه میلیون تومان به این شرکت ها می پرداختم اما نقشه دقیق قتل همسرم را برای دریافت مبالغ چند صد میلیونی از حدود یک هفته قبل از پیدا شدن اجساد طرح کردم و روزی که فهمیدم نقشه ام بسیار کامل است و کسی به من مشکوک نمی شود، سلاح شکاری مجوز دارم را در صندوق عقب خودروام گذاشتم. حتی یک بار همسرم را به محلی بردم که قرار بود او را در آن جا به قتل برسانم! می خواستم این منطقه که یک زمین خالی با حصارهای آجری در حاشیه جاده مشهد- گلبهار بود، برای همسرم طبیعی باشد.
 
نقشه قتل را به درستی طرح کرده بودم به طوری که حتی برای دوربین های مجتمع مسکونی خودمان نیز برنامه ای داشتم تا همه چیز عادی جلوه کند.
 
متهم این جنایت وحشتناک که در حضور قاضی کاظم میرزایی اعتراف می کرد، در ادامه اظهارات تکان دهنده اش، افزود: حتی روز قبل از جنایت هم به همین زمین خالی حصارکشی شده آمدم و دقیق همه اطراف آن را بررسی کردم تا از نبود دوربین های مدار بسته مطمئن شوم و راه گریز را مرور کنم! تا این که دهم مرداد تصمیم به اجرای نقشه ام گرفتم. آن روز به همسرم گفتم من با دوستانم کار دارم و بیرون می روم سپس از او خواستم آماده شود تا او را به منزل پدرم در مشهد ببرم! ولی طبق نقشه ای که کشیده بودم نمی خواستم به همراه همسرم از مقابل دوربین مجتمع مسکونی محل اقامتم در گلبهار عبور کنم به همین دلیل به همسرم گفتم وقتی تک زنگ زدم به کنار پارک بیاید که در همان نزدیکی قرار داشت! بعد از این ماجرا سوار بر خودرو به تنهایی از مقابل نگهبان مجتمع و دوربین های مدار بسته عبور کردم و نیم ساعت بعد به همسرم زنگ زدم. او در حالی که ساک لوازم فرزندم را به همراه داشت و پسرم را در آغوش گرفته بود، سوار خودرو شد و من به سوی مشهدحرکت کردم اما در نزدیکی مشهد وقتی به زمین خالی رسیدیم به او گفتم ابتدا داخل این چهار دیواری چند تیر شلیک کنم بعد به مشهد برویم. آن جا زیلویی پهن کردم و همسرم نوزاد 11 ماهه را روی پاهایش گذاشت تا تکان بدهد. من هم در یک لحظه پشت سر همسرم قرار گرفتم و گلوله ای از پشت سر به او شلیک کردم. در این هنگام او خم شد و روی فرزندم افتاد. من که تصمیم خودم را گرفته بودم، پسرم را از زیر پیکر غرق به خون همسرم بیرون کشیدم و به آن سوی دیوار آجری پرت کردم که سرش به بالای دیوار خورد و به آن طرف دیوار افتاد. گوشی او را هم شکستم و بعد از آن که حصیر و پتوی خون آلود را در بیابان دفن کردم، اسلحه را نیز شکستم و داخل خانه مخروبه ای در منطقه گلبهار انداختم. سپس با منزل پدرم تماس گرفتم و خیلی طبیعی پرسیدم همسر و فرزندم آن جا هستندکه آن ها گفتند، هنوز نرسیده اند! با این ترفند که همسرم گم شده است، ساعتی بعد موضوع را به کلانتری گلبهار اطلاع دادم و بدین ترتیب جست و جوها برای یافتن همسر و فرزندم آغاز شد اما از سوی دیگر می ترسیدم اجساد آنان طعمه حیوانات شود به همین دلیل با پسر عمویم تماس گرفتم تا با یکدیگر به جست و جوی همسرم بپردازیم. وقتی به نزدیکی محل جنایت رسیدیم، طوری برنامه ریزی کردم که پسر عمویم را به سمت چهار دیواری مذکور هدایت کنم. به او گفتم من این سوی جاده را می گردم و تو هم بیابان های آن طرف جاده را جست و جو کن! که ناگهان پسر عمویم با دیدن اجساد، مرا صدا زد و ماجرا را به پلیس اطلاع دادیم.
 
 
 
گزارش خراسان حاکی است: در پی اعترافات صریح متهم به قتل، قاضی کاظم میرزایی که در همان صحنه حادثه پی به این جنایت خانوادگی برده و دستور بازداشت او را صادر کرده بود، پس از طرح چند سوال تخصصی از متهم، بیان کرد: این پرونده هنوز هم زوایای تاریکی دارد که باید در مراحل بعدی رسیدگی، به آن توجه شود.
 
بنابراین گزارش، با پایان یافتن بازسازی صحنه قتل، قاضی میرزایی با صدور قرار قانونی، مرد 31 ساله را روانه زندان کرد تا این پرونده جنایی، دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶۷
تو مشهد چه خبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
کنسرت مرگ و قتل برگزار میکنن، محض اطلاع جناب علم الهدی،خخخ
چقدر قصي القلب انگار داره فيلم تعريف ميكنه بچشو پرت كرده پناه برخدا اينا از نسل شمرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
بيچاره شمر، كي زن و بچه خودشو كشت
حاج رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
.قسی القلب صحیح است
ای تف به ذات کثیفت. حیوون
كلمه پدر قداست دارد از اين كلمه زيبا براي اين استفاده نكنيد !!
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
کلمه مرد رو هم نباید استفاده کنن. این آقا آحر نامردای عالمه
کثافت حیوان !!!!!!
چطور ممکنه ؟وحشتناکه
واقعا خيلي جالبه ! زن و بچه اش را كشته بعد نگران اين بوده كه اجسادشون طعمه حيوانات نشه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
که پول بیمه رو بگیره
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
نگرانیش واسه این بوده اجساد پیدا نشه و به پول بیمه نرسه
تو که سه میلیون میتونستی در ماه بابت بیمه عمر بدی حتما خیلی درآمد داشتی، بازم می خواستی!!!
لعنت خدا بر اين قاتل سنگدل بي رحم...
یا خدا
داریم به کدام سمت میریم
خدایا تو را به روح حضرت فاطمه قسم ، نگذار خون این مادر و کودک مثل بقیه قتلها به هدر برود
كلمه به كلمه خبر و خوندم ، فقط اشك تسكين ميده اين همه ظلم و قساوت
عجب آدم سنگ دلیه!! ولی چه برنامه مزخرف و بچه گانه ای ریخته بود.... معلومه با این برنامه لو می ری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
برادر شما چه برنامه ای پیشنهاد می دی؟
چقدر یک ادم میتونه پست باشه ...
این نوع افراد جد شیطان هستند و باید در ملا عام به آتش کشیده شوند و خاکسترشان هم به داخل چاه فاضلاب ریخته شود تا حتی اثری هم از ایشان باقی نماند.
ای خدا، تا چه حد یک فرد می تواند سنگدل باشد.
آخه بخاطر پول........
حیف اسم انسان که روی این جونور بزاره آدم اخه چقدر پستی تو مردک
اگر به جای طرح سلامت در وزارت بهداشت طرحی جایگزین می شد که ذهن و روان مردم درمان می شد، نتیجه بهتری می گرفتیم. مشکل جامعه ی ما همیشه،داشتن پول و فقر نیست چون این فرد ماهی سه میلیون به بیمه می داد. ما باید روی فرهنگ و روان سرمایه گذاری کنیم. آن وقت اقتصاد و مشکل مالی جامعه حل می شود
در کشوری که همه فقط دنبال پول هستند وجود چنین شیاطینی خیلی عجیب نیست.
به محض روشن شدن سایر زوایای قتل باید به دار مجازات نه بلکه ابتدا خودش رو مثل بچه مظلومش که از روی دیوار پرت کرده پرتش کنن بعد از زجرکش شدن دو تا گلوله از پشت بهش شلیک کنن تا عبرتی بشه برای سایر جانیان روانی. خداوند لعنتش کنه
این دیگه چه حیوونیه؟
بعد با پول بیمه میخواسته چکار کنه؟ زنی که در شأنش باشه بگیره و باهاش به خوبی و خوشی زندگی کنه؟
واااااااااااااااااااااي
مثل اون کسی که متهم به همکاری در ۸۰فقره جنایت وادمکشی شده بود ودیروز خبرش رو خوندیم از این ادم هم اولا تعهد بگیرن دیگه از این کارها نکنه ودوما تبعیدش کنن به یک شهر دیگه مثل تهران
من يه خانم 40 سالم. اگه هنوزم تب كنم پدرم از غصه تبخال ميزنه. اين چه پدر وحشي هست كه بچه 11 ماهشو اينجوري كشته. به خدا پناه مي بريم از شر اين شياطين
حیوون هم اینکار را با زن و بچه اش نمیکنه. بچه اش را پرت کرده اونور دیوار و .....
حیف اسم حیوون که روی این آدم بزاریم.
کاری که این انجام داده کلا روی شمر ویزید رو سفید کرده
باید سازمان قضائی طوری ژن این آدم را کنترل کند که دیگر قابل تکثیر نباشد و احتمالا پدر یا مادر این شخص خصوصیات انسانی کاملی ندارد وگرنه نمیشه بخاطر مادیات زن و فرزند را بکشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قضیه خیلی مبهم و مشکوکه،شایدم طرف طوله کفتار بوده در قالب آدمیزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
اولا توله، بعدم چرا به حيوونا توهين مي كنيد؟ كفتار كي همچين كاري با جفت يا بچه ش يا حتي يكي از اعضاي گله ش مي كنه؟
لعنت تا ابد برتو باد نامرد.
فرق این حیوان با داعش چیه؟
من خودم پدرو باوجود 43سال سن وقتی تو جراید وروزنامه ها اتفاقی برای کسی مخصوصا بچه ها بیوفته بغض می کنم می خوام گریه کنم با وجود داشتن سه فرزند همه بچه هارو مثل فرزندای خودم دوست دارم حیف این هدیه های خدا که به اینجور آدما داده وقدرشون رو نمی دونن افسوس وصد افسوس
عهمق کیصافط
داش باشیوا..........ابله جانی..روی هرچی داعشی رو شماها سفید کردید.
اصلا میگیم زنش و شریک زندگیش هیچی.... به خدا معصومیت نگاه بچه از توی عکس دست و پام رو سست کرده و اشکم رو درآورده.... خدایا!مگه میشه؟... مگه میشه یه پدر با جگر گوشه خودش همچین کاری بکنه؟....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
میگیم زنش و شریک زندگیش هیچی
چرا ؟؟؟؟؟ اگر زنی شوهرش را بکشد باز هم همین را می گی ؟؟؟؟؟
اسم حیون هم نمي شه روی اين شخص گذاشت
حیون شرف داره به خدا
مال مردم خوری و لقمه حروم یه همچی حیواناتی از انسان میسازه .
فقط به چشمای این بچه نگاه کنید! چقدر مظلوم و معصومه. این آدم یا یک مشکل روانی خیلی حاد داره یا اختلال شخصیت جدی،گناه یک دفعه به اینجا نمی‌رسه ،خرده خرده اضافه شده ،مال حروم خوری و هزار دوز و کلک دیگه ،و با تتبعوا خطواط الشیطان!خطواط به طرح ها هم ترجمه شده،یعنی از نقشه های شیطانی تبعیت نکنید.
باور کنید حیوانات با توجه به اینکه عقل و ایمان ندارند به مراتب عاطفی تر از بعضی از این نوع به اصطلاح انسان نما ها هستند .
قلب انسان با خواندن اینگونه حوادث به درد می آید . چگونه ممکن است انسان نسبت به هم نوع خود بویژه همسر و پاره تن خود اینچنین بی رحمانه و و حشیانه اقدام نماید .
زبان من در خصوص میزان جنایت قاصر است ، چه اتفاقی بر سر جامعه ما می آید که در مشهد اینگونه جنایت و در سر مهباد جوان را زنده زنده سوزاندند ؟
به کجا می رویم ؟
آیا فقط بادی از مسئولین انتظار رسیدگی داشت یا توبیت خانواده نقش اصلی را در ایجاد اینگونه فجایع دارد ؟
لطفا کارشناسان فرهنگی و اجتماعی به جد وارد عمل شوند تا ریش یابی و درمان لازم در خصوص عدم تکرار اینگونه جنایات نباشیم .
ای ابله جانی آخر تو با چه رویی می‌خواهی در آن دنیا با زن و بچه‌ات ملاقات کنی.
واقعا باید به خدا شک کرد اگر طرف فقط به خاطر پول اینکار را کرده باشد.
یک نفر مثل من 18 سال بعد از ازدواج همچنان در حسرت یک بچه و این با بچه اش این کار را می کنه.
خاک بر سر پست و کثیف چنین افرادی حیوانات شرف دارند بر چنین کثافتا ها
جنون داشته
اصلا باور کردنی نیست.پدر انقدر ظالم.خدا ازش نگذره.
نمیتونم چیزی بگم.خیلی ناراحت کننده بود.اصلا قابل تصور نیست که زن و بچه خودتو اینطور بکشی.اون نوزاد معصوم چه گناهی کرده.این پول به چه دردی میخوره که اینطور جنایتی رو بکنی
یک بخشی از پیشرفت یعنی این: سامانه ها و ساختارهای محافظت اجتماعی هر فرهنگ یا هر کشوری ضمن رعایت همه حقوقِ آحاد ملت، باید مکانیسم هایی را بیابند یا ابداع کنند تا موجودات پلیدی همچون قاتلان قبل از اعمال جنایات مورد غربالگری و شناسایی قرار گرفته و اقدامات لازم قبل از رویداد قتل، برای نجات قربانیان، پیشگیری از جنایات توسط توطئه چینان و اقدامات متعاقب انجام شود.
معلومه که ایشان قبل ازدواج با اون زن بیچاره تصمیم داشته برای این جنایت اول چگونه به دست آوردن پول توسط بیمه را یاد گرفته بعد تصمیم گرفته زنی را اختیار کند واز او بچه به دنیا بیاد ومدتی بیمه پرداخت کند بعد آنها را به طور طبیعی جلوه کند بکشدشان و بعد به پول برسد
پس ازدواجش عاطفی نبوده و هیچ عاطفه ای هم به بچه نداشته ولی من میگم ایشان خیلی احمق بوده چون بااسلحه ای که مجوز داشته به نام خودش بوده راحت ترین اثر جرم بوده برای هر کاراگاهی و حماقتهای فراوان دیگر....پس خداهست وخون بی گناه و مظلوم در زمین نمیماند
کلید کشف این جنایت در موبایل. و نمیشه بیش از این توضیح داد.
مثل اینکه امسال، سال "چگونه خالق فجیع‌ترین جنایت تاریخ ایران باشیم" هست...
هر روز رونمایی از یه جنایت جدید به یه شکل جدید
تأسف تأسف تأسف
سخنی نیست
اخه مریض روانی بودی غلط میکردی ازدواج میکردی و دختر مردم و یه طفل معصوم رو بکشی. روانی
با توجه به افزایش اینگونه موارد، کاش در کنار آزمایشهای قبل از ازدواج، آزمایش روانی و بررسی میزان آسیب رساندن به دیگران هم اجباری بشه
هر کس هم آزمایش نداد، بلافاصله زندان یا تیمارستان
یاد فیلم سلیمان نبی افتادم که چگونه شیاطین در وجود کسانی که بویی از ایمان نبردند رخنه کرده و افسارشان را در دست گرفته و انسان ها را میکشتن این واقعه از ان زمان هم بدتر زن وفرزند خردسال رو باتمام شقاوت کشتن واویلا خدا از این وحشیتر هم مگه داریم
حیوان و پول و شیطان و نتیجه ...
تا آنجا که من در مستند های حیات وحش دیدم حیوانات برای حفاظت از فرزندان خود حاضر هستند جانشان را بدهند وآن وقت موجودی مثل این شخص که نمیدونم چه اسمی بگذارم با بچه معصوم این رفتار را کرده
خدایا ما را چه می شود ؟
عجیبه که مردم از این اقدامات انقدر تعجب میکنن!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر