بازدید 5252

دردسرپرونده‌های جدیدپرسپولیس/بدهی میلیاردی به دایی،آرفی وگولچ

کد خبر: ۷۳۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 08 October 2017
مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارند حکم دادگاه CAS درباره طلب ۳۲۳هزار یورویی آنتونی گولچ به زودی صادر نشده و بتوانند مانع از تایید حکم فیفا در دادگاه بین المللی ورزش شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت برنامه نود آنتونی گولچ مدافع استرالیایی - کروات پرسپولیس چند روز پس از  پیوستن به جمع سرخپوشان بابت قسط اول قراردادش ۳۶هزاریورو دریافت کرد. گولچ به رغم رزومه خوبی که داشت از شرایط آرمانی دور بود و برانکو هم در ۷هفته ابتدایی از وی استفاده نکرد. این بازیکن درپی تعطیلات لیگ برتر از کشور خارج شد و به ایران بازنگشت و خبر رسید که اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کرده و مراتب این فسخ قرارداد را به فیفا اطلاع داده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند از گولچ شکایت می کنند و او نمی تواند این تیم را ترک کند. گولچ اما با توجه به قوانین فیفا و با توجه به آن که سه ماه از حقوقش را دریافت نکرده بود اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کرد. در نهایت فیفا چندی پیش پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۳۲۳ هزار یورو دیگر به آنتونی گولچ کرد. این مبلغ شامل مطالبات گولچ و جرایم دیرکرد در پرداخت او بود.
باشگاه پرسپولیس که به خاطر این حکم نمی توانست قرارداد منشا را ثبت کند به دادگاه CAS شکایت کرده و خواهان تجدیدنظر در حکم صادره از سوی فیفا شد.حالا با توجه به این که پرسپولیسی ها اخیرا بدهی سنگین ژوزه را پرداخت کرده اند و به پرداخت ۷۸۹ هزار یورو در پرونده ریزه اسپور هم محکوم شده اند امیدوارند حکم گولچ به این زودی ها صادر نشود.

پرسپولیسی ها از یک سو به دنبال محکوم کردن گولچ هستند و از سوی دیگر امیدوارند دادگاه CAS مبلغی را بابت مطالبات گولچ در نظر بگیرد که اختصاص به مدت زمان بدون تیم بودن گولچ پس از جدایی از پرسپولیس تا پیوستن به تیم جدیدش داشته باشد.
برخی کارشناسان حقوقی عقیده دارند چون گولچ با استناد به آیین نامه فیفا و عدم دریافت سه ماه از حقوقش اقدام به فسخ قرارداد کرده باشگاه پرسپولیس شانسی برای پیروزی در دادگاه CAS ندارد.مسئولان حقوقی باشگاه به طاهری اعلام کرده اند حکم دادگاه CAS درباره گولچ به این زودی ها صادر نخواهد شد و با توجه به شکایت طرفین از یکدیگر پروسه صدور رای زمانبر خواهد بود و مشمول مرور زمان می شود.

بدهی به علی دایی ۷ برابر شد
علی دایی هم دیگر شاکی باشگاه پرسپولیس است که به خاطر مطالباتش از پرسپولیس شکایت کرده و کمیته انضباطی و استیناف پرسپولیس را محکوم به پرداخت سه و نیم میلیارد تومان به او کرده اند.
دایی به دلیل عدم پرداخت مالیات قرارداد سال اول و دومش با پرسپولیس، ۱۰۰ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کرد تا مشکل ممنوع الخروجی اش رفع شود و اعلام کرد اگر این ۱۰۰ میلیون پرداخت شده و ۴۰۰ میلیون مالیات باقی مانده از قراردادش از سوی باشگاه تسویه می شد مبلغ قرارداد سال سومش را به اجرا نمی گذاشت که این اتفاق رخ نداد.باشگاه پرسپولیس از زمان صدور حکم استیناف سه ماه مهلت دارد که این مبلغ را بپردازد در غیر این صورت از نقل و انتقالات محروم خواهد شد و جرایمی برای آنها در نظر گرفته می شود.

دردسرپرونده‌های جدیدپرسپولیس/بدهی میلیاردی به دایی،آرفی وگولچ

آرفی و بائو، دو یادگار لیگ نهم!
بدهی باشگاه پرسپولیس به اشپتیم آرفی هم به دردسر دیگری برای این باشگاه تبدیل شده است. آرفی بابت مطالباتش به فیفا شکایت کرده بود و موکلین وی در مصاحبه های خود مدعی می شدند از پرسپولیس امتیاز کسر می شود اما فیفا شکایت وی را به رسمیت نشناخت چراکه در قرارداد آرفی قید شده بود مرجع رسیدگی به اختلافات او و پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران است.
کمیته انضباطی هم حکم به محکومیت پرسپولیس داده و باشگاه باید مطالبات وی را پرداخت کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از توافق با میثم بائو در حال مذاکره با آرفی و توافق با وی هستند. میثم بائو برخلاف برخی شایعات به AFC نامه نزد و با بخشیدن قسمتی از مطالباتش و توافق بر سر چگونگی دریافت مابقی آن با باشگاه به توافق رسید.
حالا مسئولان بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره و چانه زنی با آرفی هستند تا بر سر نحوه پرداخت، اقساطی کردن مطالبات و میزان پرداخت آن با این مهاجم سابق پرسپولیس به توافق برسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر