بازدید 4805
بازتاب

گزارش جالب از جنگ محمدالدعیع با اولیورکان در عربستان!

فدراسیون فوتبال عربستان در حالی هفته گذشته قرارداد با کان را به امضا رساند که اغلب کارشناسان فوتبال این کشور انتظار داشتند محمد الدعیع این پست را در اختیار بگیرد. این آکادمی که در ریاض قرار دارد به موجب توافقات انجام شده کلیه اختیاراتش به اولیور کان سپرده شده
کد خبر: ۷۳۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 08 October 2017
طغیان اسطوره عربستانی ها علیه فدراسیون فوتبال این کشور، مهمترین چالش این روزهای فوتبال این کشور را به وجود آورده است. اتفاقی که به دلیل امضای قرارداد فدراسیون فوتبال این کشور با اولیور کان افتاد. 

به گزارش تابناک ورزشی، با تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان تاسیس، مدیریت و نظارت بر آکادمی بین المللی دروازه بانی در این کشور طی قراردادی به اولیور کان سپرده شد. این تصمیم با حمایت وزیر ورزش عربستان به انجام رسید و موافقان و مخالفان فراوانی را در این کشور دارد. 
 
یکی از این مخالفان اسطوره فوتبال عربستان یعنی محمد الدعیع است. پس از قرارداد با اولیور کان جهت تاسیس، مدیریت و نظارت بر آکادمی بین المللی دروازه بانی، گلر قرن آسیا در اکانت رسمی خود در یکی از صفحات اجتماعی با انتشار پستی به تندی با مسئولان تصمیم گیرنده در این باره برخورد کرد. محمد الدعیع می نویسد: «خطاب به افرادی که برایشان مهم است: ای کاش تاریخ را می فهمیدید. ای جاهل، همیشه جاهل باقی خواهی ماند.»

 
این اتفاق در حالی افتاد که هواداران فوتبال عربستان نیز به حمایت از اسطوره خود پرداختند و با نامه نگاری های مختلف امور قراردادی فدراسیون فوتبال کشورشان را هدف قرار دادند که چرا از کان استفاده خواهد شد اما از اسطوره عربستانی ها خیر. 
 
فدراسیون فوتبال عربستان در حالی هفته گذشته قرارداد با کان را به امضا رساند که اغلب کارشناسان فوتبال این کشور انتظار داشتند محمد الدعیع این پست را در اختیار بگیرد. پس از این اتفاق و عملی نشدن تصور آنها، کارشناسان و هواداران فوتبال با یک هشتگ در صفحات اجتماعی به ایجاد هجمه علیه تصمیم گیرندگان پرداختند و مطالبی را علیه فدراسیون فوتبال عربستان منتشر کردند. 

 
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در این باره می گوید: ما علاقه مند هستیم با اسطوره کشورمان کار کنیم اما باید توجه داشته باشیم این آکادمی یک مرکز بین المللی برای تربیت دروازه بان ها، چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی است و ما باید از بهترین های دنیا استفاده می کردیم. این آکادمی که در ریاض قرار دارد به موجب توافقات انجام شده کلیه اختیاراتش به اولیور کان سپرده شده است و وی می تواند با تدابیر و برنامه های خود به تربیت دروازه بان های مختلف از سراسر دنیا بپردازد. 
 
رویارویی محمد الدعیع و اولیور کان را می توان دومین رقابت آنها پس از 15سال دانست. اولین بار این دو دروازه بان بزرگ در جریان جام جهانی 2002 و در دیدار بین تیم های عربستان و آلمان روبروی یکدیگر قرار گرفتند. دیدار که با نتیجه سنگین 8 بر 1 به سود آلمان ها به پایان رسید و محمد الدعیع با گل هایی که در آن دیدار پذیرفت کمک بزرگی به میروسلاو کلوزه برای رسیدن به عنوان آقای گلی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر