بازدید 15308
۴
گزارش ازبازگشت«نماد ورزش نیروی انتظامی»

پلیس ایران، باشگاه «پاس تهران» را احیا می کند

باشگاه پاس یکی از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال در ایران بوده که ستاره های زیادی به تیم ملی معرفی کرده و موفق به کسب 5 قهرمانی در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا شده‌ بود. پاس تهران، هنوز پس از پرسپولیس و استقلال، سومین باشگاه پرافتخار تاریخ لیگ ایران است.
کد خبر: ۷۳۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 08 October 2017
معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی از آغاز برآورد چگونگی بازپسگیری باشگاه پاس به ناجا خبر داد و البته عنوان کرد این امر نیازمند پول و حل مشکلات حقوقی است.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار امیرحسین یاوری با اشاره به آغاز تلاش‌هایی برای بازگرداندن باشگاه پاس به نیروی انتظامی اظهارکرد: این موضوع پیچیده‌ای است چراکه در شرایطی، ما مجبور به واگذاری این باشگاه شدیم و برگرداندن آن به نیروی انتظامی نیازمند پول و حل مشکلات حقوقی مرتبط با آن است.

نیروی انتظامی، باشگاه «پاس تهران» را احیا می کند

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی اضافه کرد: البته فرمانده ناجا نیز دستوراتی در این خصوص و انجام اقداماتی برای ارتقاء روحیه و نشاط کارکنان نیروی انتظامی داده‌اند و ما با توجه به این دستور ایشان و تاثیر بازگشتن پاس به نیروی انتظامی و رونق گرفتن ورزش قهرمانی در روحیه پرسنل، در حال برآورد چگونگی بازگرداندن این باشگاه به نیروی انتظامی هستیم. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رایزنی‌هایی با گروه‌ها و افراد مختلفی در این خصوص شده ولی در شرایط فعلی نمی‌توانم اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه دهم.

یاوری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا منعی از سوی ستادکل برای بازگشتن باشگاه پاس به نیروی انتظامی وجود دارد یا خیر گفت: هیچ محدودیت و منعی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به بازگرداندن باشگاه پاس به نیروی انتظامی وجود ندارد.

باشگاه پاس یکی از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال در ایران بوده که موفق به کسب 5 قهرمانی در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا شده‌ بود. این باشگاه که از ابتدا در اختیار شهربانی و پس از آن نیروی انتظامی قرار داشت به عنوان نماد ورزش پلیس به شمار می‌رفت که متاسفانه در 19 خرداد 86 این باشگاه منحل و به شهر همدان منتقل شد.  پاس هم‌اکنون پس از پرسپولیس و استقلال، سومین باشگاه پرافتخار تاریخ لیگ ایران است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
انتقال باشگاه پاس تهران به همدان یکی از بدترین لطمه هایی بود که زمانن دولت نهم رخ داد
نابودی تیم پاس. یکی دیگر از شاهکارهای دولت احمدی نژاد بود انحلال این تیم واقعا یک تراژدی بود یا به بیان دیگر از اون کارهای غضنفری
خوب اگر میخواستید تیمداری کنید چرا تیم را واگذار کردید و حالا هم تیم پاس مال همدان است و مردم راضی نمی شوند پاس را به شما بدهند. امتیاز یک تیم تهرانی را بخرید و اسمش را بگذارید پاس تهران
پاسخ ها
نادر
| United States |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
تو و مردم همدان بیجا کردید . تیم پاس متعلق به تهران بود و هست و خواهد بود و از شما به زور هم که شده پسش خواهیم گرفت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر