بازدید 7622
۲
نوجوانان با هدایت چمنیان، گینه را به توپ بستند

جشنواره گل شیربچه های ایران درجام جهانی

پس از آغاز نیمه دوم توفان 10 دقیقه ای ملی پوشان نوجوانان ایران شروع شد و توانستند در دقایق 59 و 69 دو بار دروازه حریف خود را باز کنند.
کد خبر: ۷۳۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 07 October 2017
دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و گینه با پیروزی قاطع ایران به پایان رسید.قضاوت این دیدار را داورانی از ونزوئلا برعهده داشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال نوجوانان ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی موفق شد مقابل گینه به پیروزی برسد و در صدر جدول گروه سوم قرار بگیرد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت 18 در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوا در نخستین دیدارش در مسابقات جام جهانی 2017 به مصاف گینه رفت که این بازی در پایان با برتری پرگل سه بر یک کشورمان تمام شد. پس از آغاز نیمه دوم توفان 10 دقیقه ای ملی پوشان نوجوانان ایران شروع شد و توانستند در دقایق 59 و 69 دو بار دروازه حریف خود را باز کنند.
با این پیروزی ایران با توجه به تفاضل گل مثبت2 در صدر جدول قرار گرفت. در بازی اول این گروه آلمان مقابل کاستاریکا به پیروزی دو بر یک رسید. دیدار دوم ایران روز سه شنبه از ساعت 18 مقابل آلمان برگزار می‌شود.پیش از این آلمان در دیگر بازی گروه C موفق شده بوده برابر کاستاریکا با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

ترکیب ایران: علی غلام زاده، امیر حسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، احمدرضا جلالی، علی ستاوی، محمد غبیشاوی، محمد شریفی، محمد قادری، یونس دلفی(54 وحید نامداری)، امیر حسین حسین زاده(80سعید کریمی) و الهیار صیادمنش(86مجید نصیری)

جشنواره گل شیربچه های ایران درجام جهانی

شرح گل ها

دقیقه 59 / اللهیار صیاد روی توپی که از جناح راست نصیبش شد با یک چرخش زیبا و یک شوت دقیقه از پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه گینه فرستاد.

دقیقه 69 / محمد شریفی پنالتی ایران را که باعث اخراج مدافع اصلی گینه شد، به گل دوم تیم کشورمان تبدیل کرد.

جشنواره گل شیربچه های ایران درجام جهانی

دقیقه 90/ پاس نامداری با اشتباه گلر گینه و در موقعیتی مقابل دروازه خالی به سعید کریمی رسید تا این بازیکن دروازه بدون گلر را باز کند.

دقیقه 91/ باندیا توره روی یک و دو درون محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد تا با یک ضربه دقیق تنها گل تیمش را در حالیکه ده نفره بازی می کردند، به ثمر برساند.

جشنواره گل شیربچه های ایران درجام جهانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرد حسابی این چه تیتریه- به 3 تا گل که نمیگن جشنواره گل
در ضمن در دو سطر پشت سرهم پیروزی دوبریک آلمان ذکرشده
یعنی میخواستی عوامل برگزاری مسابقه یه موقع نتیجه رو عوض نکنن!
كلمه شير بچه كلمه مناسب و محترمي نيست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار