جنگ‌افزار؛

بررسی جنگنده ضربتی سوخو 34

کد خبر: ۷۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 07 October 2017
تعداد بازدید : 21794
بازدید 27132
۵
شکاری بمب‌افکن «سوخو-34 / SU-34» برای جایگزینی سوخو-24 در نیروهایی روسیه بر اساس بدنه پروازی جنگنده سوخو -27 طراحی شد. این جنگنده ضربتی که توسط شرکت هوانوردی سوخو در روسیه ساخته شده است دو سرنشین است و دو موتور جت توربوفن منبع قدرت آن است. مهم‌ترین ویژگی این هواپیمای تاکتیکال که می‌تواند تقریبا در هر شرایطی عملیات کند اتاقک خلبان بسیار راحت آن است که آن را مناسب عملیات‌های طولانی می‌کند. کنار هم بودن صندلی‌ها باعث شده است که نیاز به استفاده از ابزارهای تکراری برای هر خلبان نباشد و هرچند ماسک اکسیژن برای مواقع اضطراری در آن وجود دارد فشار کابین استفاده از آن را تا ارتفاع 10000 متری غیر ضروری کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
تو بیا یاریس و تویوتا chr را بررسی کن سوخو بره تو مجله تخصصی
امریکا با نابودی شوری علنن یه رقیب کنار گذاشت و باعث کاهش رشد تکنلوزی در دنیا تک قطبی شد
سوخو 34 هیچ وقت شکاری نبوده و نیست و برای این منظور هم طراحی نشده، یه کم مطالعه بد نیست، دیگه در دنیا هواپیمای رهگیر تولید نمیشه... وقتی یه چیزی را نمیدونید درباره اش مطلب ننویسید.
این هواپیما، هواپیمای تهاجمی جنگندۀ بمب‌افکن هست و نقشی بجر ضربتی و بمب افکن نداره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
داداش باکلیت حرفت درموردلزوم دانش تخصصی برای نوشتن مطلب موافقم،امالطفاکلماتی که خودت نوشتی رویه بارمرورکن ومقایسه کن بامتن کوتاهی که که زیرفیلم بعنوان توضیح نوشته شده!!!نوشتی "هواپیمای تهاجمی جنگنده بمب افکن ونقش ضربتی و..."خب این بنده خداهاهم نوشتن "شکاری بمب افکن"وبعدش هم به نقشش به عنوان جنگنده ضربتی و... اشاره کردن!چقدرتفاوت بین نوشته شمابانوشته اونهاوجودداره که به خودت زحمت دادی کلی عصبانی بشی!!!حالابین عنوان "جنگنده"با"شکاری"چقدرتفاوت مفهومی مگه هست؟؟!!...ایرادت بنی اسرائیلی بود به نظرمن.
همیشه هواپیماهای امریکایی باترین کیفیت را دارند . لطفا به مبارزه هواپیماهای جنگی در زمان جنگ ایران و عراق نگاه کنید