بازدید 6488
حاشیه

ورودحراست وزارت به خوشگذرانی پرسپولیسی‌ها/مهمانی شبانه تا3صبح

سناریوی بازگشت به هتل نیز به گونه‌ای طراحی شده بود که کارکنان باشگاه ۱۵دقیقه پس از بازیکنان وارد لابی هتل می‌شوند تا این‌گونه وانمود گردد که این ۶نفر با هم نبوده‌اند!
کد خبر: ۷۳۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 07 October 2017
ماجرای خوشگذرانی پرسپولیسی‌ها در شب قبل از بازی الهلال اکنون با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ چهارشنبه گذشته از اتفاقی در اردوی امارات تیم پرسپولیس پرده برداشته شد که کوچکترین پیگیری و شفاف سازی درباره چرایی خروج بدموقع چند بازیکن پرسپولیس از هتل محل اقامت‌شان ‌در اردوی پیش از بازی با الهلال و الاهلی از سوی مسوولان این باشگاه انجام نشده است. اردوهایی که در آنها اکثر اعضای هیات مدیره باشگاه نیز در کنار تیم حضور دارند.  

یک منبع آگاه درباره واکنش‌ها به موضوع خوشگذرانی گفت: به دلیل اهمیت موضوع، حراست وزارت ورزش پیگیر ماجرا شده تا با شناسایی خاطیان با آنها برخورد شود. در همین رابطه حراست وزارت ورزش از حراست باشگاه پرسپولیس و همین طور مسئولان این باشگاه توضیح‌ خواسته است.

ورودحراست وزارت به خوشگذرانی پرسپولیسی‌ها/مهمانی شبانه تا3صبح

موضوع اتفاقات اردوهای پرسپولیس در امارات در گزارش‌هایی به حراست وزارتخانه اعلام شده و این وزارت نیز پیگیر ماجراست تا با این خاطیان برخورد شود. البته با توجه به این که ترک اردو توسط پرسپولیسی‌ها در هتلی در ابوظبی و هم‌چنین از محل باشگاه ایرانیان دوبی رخ داده، با بررسی دوربین‌های مداربسته این دو مکان می‌توان به راحتی به جزئیات ماجرا و همین طور شناسایی بازیکنان خاطی پی برد.

بر اساس پیگیری‌های ایسنا، اتفاقات اردوی پیش از بازی با الاهلی بسیار تکان‌دهنده تر از اتفاقات بازی با الهلال است،‌ به گونه‌ای که در این اردو ۴ بازیکن خاطی به همراه دو نفر از کارکنان باشگاه پس از شرکت در یک مهمانی حدود ساعت ۳ صبح به هتل محل اقامت خود باز می‌گردند.

سناریوی بازگشت به هتل نیز به گونه‌ای طراحی شده بود که کارکنان باشگاه ۱۵دقیقه پس از بازیکنان وارد لابی هتل می‌شوند تا این‌گونه وانمود گردد که این ۶نفر با هم نبوده‌اند! هم‌چنین در اردوی بازی با الهلال نیر بازیکنان خاطی پس از ساعت‌ها از ترک هتل، بامداد روز بعد وارد هتل محل اقامت خود در ابوظبی شده‌اند.

امید است که نهادهای نظارتی و حراستی با برخورد قاطع با تمام خاطیان در هر سطحی، زمینه‌ای جلوگیری از اتفاقات مشابه در آینده با هزینه بیت‌المال را بگیرند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی