بازدید 8724
۳
بازتاب

حمله رییس پرسپولیس به برانکو:معلم کلاس اول بدرد کلاس ششم نمی‌خورد!

روزی که گفتم پرسپولیس به کلاس بالاتر رفته و باید معلمش عوض شود خیلی‌ها به من حمله کردند، اما واقعاً اعتقادم این است که یک معلم کلاس اول نمی‌تواند در کلاس ششم کار کند. یک روزی ما می‌خواستیم قهرمان ایران شویم که شدیم
کد خبر: ۷۳۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 07 October 2017
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بار دیگر با مصاحبه بی موقعش وضع بهم ریخته تیمش را وخیم تر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جعفر کاشانی که مشخص نیست چرا در مصاحبه ها کنترلی بر روی حرفهایی که علنی مسی کند، ندارد، درباره اینکه آیا واقعا ۴ بازیکن این تیم در اردوی پیش از بازی با الهلال تا نیمه‌های شب مشغول خوش‌گذرانی بودند گفت: این حرف‌ها برازنده پرسپولیس نیست. من خودم در امارات بودم و دیدم که چطور روی اردو کنترل وجود داشت. البته این موضوع هم باید مدنظر قرار بگیرد که هرکسی یا هرچیزی برای فصل خاصی می‌تواند مفید باشد.

کاشانی در خصوص اینکه آیا منظورش به برانکو است و باید طبق گفته قبلی او، برانکو از پرسپولیس جدا شود؟ گفت: روزی که گفتم پرسپولیس به کلاس بالاتر رفته و باید معلمش عوض شود خیلی‌ها به من حمله کردند، اما واقعاً اعتقادم این است که یک معلم کلاس اول نمی‌تواند در کلاس ششم کار کند. تمام این‌ها پند است. یک روزی ما می‌خواستیم قهرمان ایران شویم که شدیم، اما حالا همه می‌خواهند قهرمان را به پایین بکشند.

حمله رییس پرسپولیس به برانکو:معلم کلاس اول بدرد کلاس ششم نمی‌خورد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برای شرط بندی روی باخت تیمشون که رفته بودن .
آچيل
دایی خوبه خیلی پول خرج م توقع دارین گواردیولا بیاد فسیل
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل