بازدید 22696
سوژه

تغییرموضع عجیب فرهادمجیدی باچاشنی سیاست!

او که در دوران محمود احمدی نژاد در استقلال اوج گرفت و بارها از رئیس جمهور وقت ایران حمایت کرد و حتی با او همبازی هم شد حالا در حمایت تلویحی از او از دولت روحانی انتقاد می کند! البته زمانی که احمدی نژاد رفت مجیدی بلافاصله نظرش را عوض کرد و موافق دولت روحانی شد...
کد خبر: ۷۳۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 07 October 2017
کاپیتان پیشین استقلال برای بازگشت به این تیم تمایل زیادی دارد و حاضر است به خاطر این بازگشت برخی تغییرات را هم لحاظ کند!
 
به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی این روزها از افتخاری حمایت کرده اما از آن طرف پای مطلب بازداشت برادر معاون رئیس جمهور لایک می فرستد البته این اولین حرکت مجیدی در تغيير رویه طی سالهای اخیر نیست، از نگرانی چشمان تیام در دوبی و حضور در الغرافه قطر که بگذریم به فوتبال با احمدی نژاد می رسیم.
 
او که در دوران محمود احمدی نژاد در استقلال اوج گرفت و بارها از رئیس جمهور وقت ایران حمایت کرد و حتی با او همبازی هم شد حالا در حمایت تلویحی از او از دولت روحانی انتقاد می کند! البته زمانی که احمدی نژاد رفت مجیدی بلافاصله نظرش را عوض کرد و موافق دولت روحانی شد اما حالا چه شده که در عرض چند ماه مجیدی نگران استقلال شده و از دولت روحانی انتقاد می کند مشخص نیست؟

ظاهرا مجیدی که افتخاری را یک شبه مرد اصلاحات قلمداد کرد حالا بیش از همه نگران استقلال است. مردی که روزگاری فقط با روزنامه حامی دولت احمدی نژاد مصاحبه می کرد، تصور می کرد با استفاده از فالوورهایش می تواند به دولت فعلی هم فشار وارد کند غافل از اینکه این دولت آنچنان هم که مجیدی فکرش را می کرد در مقابل فشارهای مجازی وا نداد!
 
بد نیست فرهاد مجیدی که فکر می کند سایه اش همیشه بالای سر اغلب مربیان استقلال است به سرنوشت قلعه نویی، مظلومی، منصوریان و حجازی نگاهی بیندازد که مطمئنا شهرت و محبوبیت مقطعی وی کمتر از آنها نباشد اما بیشتر هم نیست.

تغییر موضع عجیب فرهاد مجیدی باچاشنی سیاست!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
واقعا متاسفم\
اگر خودتان هم بودید و رئیس جمهوری ( هر کی که باشه) میامد تو بازیتون یا جایی که شما بودید، حتما لبخند می زدین و بازی می کردین و هزار حرف دیگه در نجلیل از مقامش و روحیاتش و... می گفتید.
حالا نشستین کنار گود ، می گین لنگش کن
بیکاریم نشستیم تابناک میخونیم!!!!!
برو لنگی نمیتونی ما رو ببری تو حاشیه \
بازهم تقصیر احمدی نژاده مگه نه
چه بوقلمون صفففففففففففففففففففت
خیلی هم دلش بخواد با ریس جمهور مردمی هم بازی بشه
نگو احمدی نژاد بگو جیگردار نژاد
مجیدی از اولش هم اصالت نداشت یک بچه باشخصیت پوشالی
مجیدی از اولش هم اصالت نداشت یک بچه باشخصیت پوشالی
مجیدی از اولش هم اصالت نداشت یک بچه باشخصیت پوشالی
دلشم نداره بیاد استقلال !!
چیزی تو چنته نداره !! سه بازی اول سه باخت !!!!!!
نون را هم به نرخ روز میخوره !!
انقدر متنتون مسخره هست که نیازی به جواب نداره فقط میشه گفت مشکل از مغزتونه باید درمان شید
این همه آسمون ریسمون کردی که چی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل