بازدید 7768
گزارش

توقف‌آرژانتین‌مقابل پرو،خطرجام‌جهانی‌بدون‌مسی!

با نتایجی که امروز رقم خورد وضعیت گروه پیچیده و آرژانتین به عنوان یکی از مدعیان همیشگی با خطر حذف و عدم صعود به جام جهانی 2018 مواجه شد. مسی و یارانش در هفته پایانی این مسابقات بامداد چهارشنبه 19 مهر میهمان اکوادور خواهند بود.
کد خبر: ۷۳۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 06 October 2017
تیم ملی فوتبال آرژانتین با توقف خانگی برابر پرو کار خود را برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سخت‌تر از گذشته کرد.

به گزارش تابناک ورزشی در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آمریکای جنوبی، از ساعت 3 بامداد امروز (جمعه)  به وقت ایران سه مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها آرژانتین در خانه خود برابر پرو با تساوی بدون گل متوقف شد تا شرایطش برای صعود بدتر از گذشته شود.

توقف آرژانتین مقابل پرو/خطرجام جهانی بدون مسی جدی شد

آرژانتین که برای افزایش شانس صعود خود به جام جهانی به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرمی داشت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد تا مسی و یارانش آخرین امیدهای خود برای رسیدن به روسیه را در هفته آخر جستجو کنند. مسی در این دیدر تلاش بسیار زیادی برای بازکردن دروازه میهمان انجام داد اما یک بار تیر دروازه و چندین بار گلر حریف مانع بازشدن قفل دروازه شد.

در دیگر دیدار همزمان شیلی با نتیجه 2 بر یک از سد اکوادور گذشت. ادواردو وارگاس (22) و الکسیس سانچس (86) برای میزبان گل زدند و تنها گل اکوادور توسط رناتو ایبارا (84) به ثمر رسید.کلمبیا هم در خانه در حالی که با گل دقیقه 79 فالکائو از پاراگوئه پیش بود دو بار در دقایق 89 توسط اسکار کاردوسو و 2+90 توسط آنتونیو سانابریا دروازه‌اش باز شد تا با نتیجه 2 بر یک تن به شکست بدهد.

با نتایج رقم خورده در این گروه برزیل که پیش از این صعودش به جام جهانی را قطعی کرده با 38 امتیاز از 17 بازی صدرنشین است، اروگوئه، شیلی و کلمبیا به ترتیب با 28، 26 و 26 امتیاز دوم تا چهارم هستند و پرو و آرژانتین هر دو با 25 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند.

بدین ترتیب در هفته پایانی رقابت 6 تیم برای کسب 3.5 سهمیه صعود بسیار حساس خواهد بود. علاوه بر برزیل، سه تیم دیگر این گروه به صورت مستقیم به جام جهانی می‌روند و تیم پنجم گروه باید راهی دیدار پلی‌‌آف شود. با نتایجی که امروز رقم خورد وضعیت گروه پیچیده و آرژانتین به عنوان یکی از مدعیان همیشگی با خطر حذف و عدم صعود به جام جهانی 2018 مواجه شد. مسی و یارانش در هفته پایانی این مسابقات بامداد چهارشنبه 19 مهر میهمان اکوادور خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل