بازدید 4644

عربستان در ۲۵ پروژه در روسیه سرمایه‌گذاری می‌کند

وزارت صنعت و تجارت روسیه اعلام کرد قراردادهایی منعقد شده تا عربستان در بیش از ۲۵ پروژه در روسیه سرمایه‌گذاری کند. این قراردادها در سفر روز گذشته پادشاه عربستان به روسیه منعقد شده است.
کد خبر: ۷۳۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ 06 October 2017
وزارت صنعت و تجارت روسیه اعلام کرد قراردادهایی منعقد شده تا عربستان در بیش از ۲۵ پروژه در روسیه سرمایه‌گذاری کند. این قراردادها در سفر روز گذشته پادشاه عربستان به روسیه منعقد شده است.

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، وزارت صنعت و تجارت روسیه اعلام کرد عربستان در نظر دارد تا در بیش از 25 پروژه در روسیه سرمایه‌گذاری کند.

وزارت صنعت و تجارت روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: عربستان در بیش از 25 طرح کشاورزی، نفت و پروژه‌های گازی در روسیه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

روز گذشته سلمان پادشاه عربستان به مسکو رفت و با پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

در این سفر وزیر صنعت و تجارت روسیه هم با وزیر انرژی عربستان ملاقات کرد و درباره چشم‌انداز همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل‌نظر کردند.

همچنین صندوق سرمایه‌گذاری‌های مستقیم روسیه و نیز صندوق سرمایه‌گذاری‌های عمومی عربستان توافق کردند که صندوق سرمایه‌گذاری انرژی با شرکت‌های نفت عربستان ایجاد کنند.

در این بیانیه می‌خوانیم تحرک‌های مثبتی در همکاری‌های بین صندوق‌ سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان مشاهده می‌شود.

توسعه همه‌جانبه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف وجود دارد و دو صندوق راجع‌به 25 پروژه‌ای که قرار است سرمایه‌گذاری شود، با همدیگر همکاری و تبادل افکار می‌کنند.

روز چهارشنبه ملک سلمان پادشاه عربستان برای دیدار با پوتین رئیس‌جمهور روسیه به مسکو رفت. این نخستین دیدار پادشاه عربستان از زمان حکومت سعودی‌ها بر این کشور است و برای انجام چنین دیداری ولیعهد این کشور چندین دیدار را در ماه‌های گذشته با مقامات روسی انجام داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار