بازدید 10260
۱
حاشیه

حکم جلب برای مالک باشگاه لیگ برتری فوتبال

مالک باشگاه به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۶۸۷ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۵۲ ریال بابت اصل خواسته محکوم شده و برگه جلب سیار او سه ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد.
کد خبر: ۷۳۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 02 October 2017
حکم جلب مالک یک باشگاه لیگ برتری صادر شد و او به زودی دستگیر خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، مالک این باشگاه لیگ برتری به خاطر این حکم تحت تعقیب است و به همین دلیل در یکی از بازیهای اخیر این تیم در لیگ برتر، مالک باشگاه می خواسته به ورزشگاه برود که به او خبر می دهند ماموران برای جلبش به ورزشگاه رفته اند و مالک هم پس از تماس تلفنی مدیران باشگاه به ورزشگاه نمی آید.

به نوشته سایت برنامه نود این حکم ۲۷شهریور۹۶ تنظیم شده و اجرای احکام شعبه ۳۰دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید مدنی تهران را آن را صادر کرده است. در واقع مالک باشگاه محکوم شده است و برگه جلب سیار او سه ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد. در متن حکم آمده است که این مالک به موجب اجراییه صادره پرونده اجرایی، به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۶۸۷ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۵۲ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۸۴ میلیون و ۳۹۳ میلیون هزار و ۴۴۳ ریال بابت نیم عشر اجرایی در حق صندوق دولت محکوم شده است. رئیس شعبه ۳۰ دادگاه عمومی(حقوقی) تهران هم پای این حکم را امضا کرده است.

صدورحکم جلب برای مالک باشگاه لیگ برتری


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این همه انبیا اموزشوپرورش تاکید کردن هیچکسی راضی نمیشه برن ولی در بابت ربا خوری در بانک ولهو ولعب در ورزش چقدر خیر زیاده .یا دوست دارن بانک تاسیس کن ویا در هیت مدیره باشگاهها خدمت بکنن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل