بازدید 3108

بازیکن نفت:برکناری کریمی رابه بازیکنان ابلاغ کنندتابااوتمرین نکنیم

کد خبر: ۷۳۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 02 October 2017
مهاجم تیم نفت طلاییه تهران می‌گوید بازیکنان طبق اصول حرفه‌ای با علی کریمی به تمرین رفته‌اند و باید برکناری او ابلاغ شود تا بازیکنان طبق دستور باشگاه عمل کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، امین منوچهری بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه چرا بازیکنان با وجود اعلام باشگاه مبنی بر اینکه حمید درخشان سرمربی شده است با علی کریمی به تمرین آمده‌اند، گفت: طبق آخرین اعلام رسمی باشگاه آقای کریمی به عنوان سرمربی به بازیکنان معرفی شده‌اند و پس از آن هم در خصوص برکناری او صحبتی به میان نیامده و مراسم معارفه‌ای هم برای مربی جدید برگزار نشده است. ما هم بازیکن حرفه‌ای هستیم و طبق برنامه‌ای که کادرفنی اعلام کرده بود به تمرین آمدیم که البته با در بسته روبه‌رو شدیم.

امین منوچهری - مجتبی حقدوست

وی افزود: ما بازیکنان طبق مقررات به تمرین آمدیم و اصول حرفه‌ای را رعایت کردیم. هر وقت باشگاه به ما حکمی داد یا به کاپیتان تیم ابلاغ کرد که آقای کریمی دیگر مسئولیتی در تیم ندارد، ما هم برنامه‌های سرمربی جدید را عملی خواهیم کرد.
مهاجم تیم نفت طلاییه تهران در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسد مسئولان این باشگاه هم حرفه‌ای رفتار نمی‌کنند و در رستوران جلسه معارفه علی کریمی را برگزار می‌کنند و حالا هم به این شکل او را برکنار کرده‌اند، به تسنیک گفت: دقیقاً همینطور است. فقط بازیکن نیست که باید حرفه‌ای برخورد کند و شاید کسی از بیرون مسائل تیم ما را ببیند، فکر کند بازیکنان غیر حرفه‌ای هستند که به صحبت مسئولان باشگاه گوش نکرده‌اند. این درست، اما باشگاه نیز باید برای ما جلسه‌ای بگذارد، معارفه‌ای برای سرمربی جدید برگزار شود و باید این را بلد باشند. البته همانطور که سه هفته پیش این کار انجام شد، یعنی مسئولان باشگاه این کار را بلد بودند و اکنون هم می‌توانند برای سرمربی جدید جلسه معارفه بگذارند. آن وقت همه ما بازیکنان برخلاف میل‌مان که دوست داریم با علی کریمی ادامه بدهیم، پا روی دل‌مان می‌گذاریم و به دستور باشگاه گوش می‌کنیم.

منوچهری در خصوص موضوع پرداختی باشگاه به کادرفنی و مشکلاتی از این دست نیز گفت: من به عنوان نماینده بازیکنان صحبت می‌کنم و اگر به این مسائل ورود نکنم، بهتر است. آن چیزی را که لازم بود، گفتم و امیدوارم کسی هم ناراحت نشود. چون تیمی که پشت هم باشند موفق می‌شود و به نظرم اگر بخشی از تیم ما به اردو می‌رفت و بخشی اینجا می‌ماند، این تیم تا آخر فصل حرفی برای گفتن نداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل