بازدید 2914

بردبیرون خانه اینتردرروزجشنواره گل لاتزیو وناپولی

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، تیم‌های ناپولی، اینتر و یوونتوس به ترتیب با 21، 19 و 18 امتیاز رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.
کد خبر: ۷۳۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 01 October 2017
هفته هفتم سری A ایتالیا، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم اینتر در دیداری خارج از خانه برابر بِنِونتو که تازه به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا صعود کرده به برتری 2 بر یک رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی، برای نراتزوری در این دیدار مارسلو بروزوویچ در دقایق 19 و 22 گلزنی کرد و تنها گل بنونتو را مارکو د‌ِ آلساندرو در دقیقه 42 به ثمر رساند. شاگردان لوچانو اسپالتی با این برد 19 امتیازی شدند و موقتاً به رده دوم جدول صعود کردند.

بردبیرون خانه اینتردرروزجشنواره گل لاتزیو وناپولی

در دیداری دیگر لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم با نتیجه 6 بر یک میهمانش، ساسولو را در هم کوبید. برای آبی‌ شهر رم در این دیدار لوئیس آلبرتو (45 و 58)، استفان دی‌فری (56)، مارکو پارولو (64 و 69) و چیرو ایموبیله (81- پنالتی) گلزنی کردند و دروازه‌شان هم در دقیقه 27 توسط دومنیکو براردی از روی نقطه پنالتی باز شد. شاگردان سیمونه اینزاگی با این برد 16 امتیازی شدند و خود را تا رده چهارم بالا کشیدند.

در اولین دیدار از روز دوم از هفته هفتم سری A ایتالیا، بعدازظهر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال ناپولی در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر از سد کالیاری گذشت و رکورد صد درصد پیروزی خود در فصل جاری این رقابت‌ها را تداوم بخشید. برای آبی‌پوشان ناپل در این دیدار مارک هامشیک (4)، دریس مرتنس (40-پنالتی) و کالیدو کولیبالی (47) گلزنی کردند. ناپولی با این برد 21 امتیازی شد و صدرنشینی خود را استحکام بخشید.در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، تیم‌های ناپولی، اینتر و یوونتوس به ترتیب با 21، 19 و 18 امتیاز رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

ناپولی

سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز 

کیه‌وو ورنا 2 - فیورنتینا یک

اسپال یک - کروتونه یک

تورینو 2 - هلاس ورونا 2

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی