بازدید 3261

فتح بزرگ گواردیولا، درخانه چلسی قهرمان

پپ با همان یک گل چلسی را مغلوب کرد تا برای اولین بار در دوران مربیگری اش در خانه لندنی ها پیروز شود.شاگردان کونته بعد از بازی چهارشنبه شب در مادرید، توان حمله نداشتند؛ منچسترسیتی با نمایشی قابل تحسین، گام مهمی برای قهرمانی برداشت.
کد خبر: ۷۳۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲ 30 September 2017
تیم‌های چلسی و منچسترسیتی امشب از ساعت۲۰ در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که در نهایت با پیروزی مهمان به پایان رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی، منچسترسیتی موفق شد با تک گل دقیقه 66 کوین دی بروین چلسی را در لندن مغلوب کند. شاگردان کونته بعد از بازی چهارشنبه شب در مادرید، توان حمله نداشتند؛ منچسترسیتی با نمایشی قابل تحسین، گام مهمی برای قهرمانی برداشت.

فتح بزرگ گواردیولا، درخانه چلسی قهرمان

 بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم موقعیت خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه سر موراتا راهی به دروازه ادرسون نیافت.دقایقی بعد سیتی می توانست روی شروع مجدد عجیب چلسی به گل برسد اما ضربه کورتوا به گابریل برخورد کرد و با اختلاف کمی به بیرون رفت.در دقیقه 26 چلسی می توانست گل اول را به ثمر برساند؛ اما ضربه آلونسو با مهار ادرسون همراه بود و دقایقی بعد سیتی صاحب فرصت شد اما ضربه داوید سیلوا با عکس العمل کورتوا همراه بود. در دقایق پایانی نیمه اول فرناندینیو می توانست سیتی را به گل برساند؛ اما ضربه سر او با مهار کورتوا همراه بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

با شروع نیمه دوم سیتی صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه 65 سیلوا فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه چلسی داشت؛ اما آلونسو در اخرین لحظه مانع این اتفاق شد.اما در نهایت در دقیقه 67 سیتی به گل رسید. روی حرکت تیمی بازیکنان این تیم دی بروین پشت محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دیدنی گل اول تیمش را وارد دروازه کورتوا کرد.
 در ادامه چلسی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت؛ اما غیبت موراتا باعث شد تا این تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نشده و در نهایت سیتی و پپ با همان یک گل چلسی را مغلوب کرده تا برای اولین بار در دوران مربیگری اش در خانه چلسی پیروز شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل