بازدید 6323

پایگاه‌های رژیم اسرائیل در تیررس موشک‌های یمنی

کد خبر: ۷۳۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 30 September 2017
معاون سخنگوی ارتش یمن تأکید کرد که پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در اریتره در تیررس موشک‌های یمنی قرار دارد.

به گزارش فارس، سرهنگ «عزیز راشد» معاون سخنگوی ارتش یمن تأکید کرد جزایر «دهلک» و جزایر «فاطمه» که رژیم صهیونیستی در اریتره اجاره کرده و آنها را به عنوان پایگاه‌های نظامی خود قرار داده است، در تیررس موشک‌های یمنی قرار دارد.

سرهنگ راشد در مصاحبه با وبگاه «المسیره» با اشاره به مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز علیه یمن، درباره همه احتمالات در صورت ایجاد تغییر و تحولات در وضعیت نظامی هشدار داد و افزود که سخنان اخیر «عبدالملک الحوثی» به منزله اعلام پیروزی نظامی استراتژیک بود زیرا سخنان وی حاوی پیام‌های نظامی واقعا مهم درباره پیروزی مرحله‌ای و آتی فراتر از تصور دشمن است.

موشک‌های دریایی در آینده بنادر واقع در اراضی اشغالی را هدف قرار خواهد داد


سرهنگ راشد در ادامه تصریح کرد که فرمانده انقلاب در سخنان خود تأکید کرد که بُرد موشک‌های دریایی به بنادر عربستان و حتی برخی مواضع غربی در سواحل آفریقا واقع در دریای سرخ می‌رسد و نیروی دریایی توانسته است توان نظامی خود را به سطح منطقه‌ای ارتقا دهد.

این مسئول نظامی یمن افزود که این معادله دشوار و غافلگیرکننده‌ای است و معادلات همه کشورهای قدرتمند از لحاظ مالی و سلاح‌های پیشرفته را به هم ریخته است.

وی در ادامه اشاره کرد که بُرد موشک‌های دریایی در آینده تا حدی خواهد بود که به نزدیک بنادر واقع در اراضی فلسطین اشغالی می‌رسد و همین امر اعتماد مردمی به فرماندهان انقلابی را تقویت می‌کند و نشان می‌دهد که آنها گفته‌های خود را به عمل تبدیل می‌کنند.

سرهنگ راشد همچنین تأکید کرد که فرماندهان یمن دائما به خداوند، خود و ارتش و ملتشان اعتماد دارند و در نهایت نیز به پیروزی خواهند رسید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر