بازدید 5294

بزودی نابودی داعش را جشن می‌گیریم

کد خبر: ۷۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 29 September 2017
مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه حضور مدافعان حرم در منطقه باعث تضعیف داعش شده است، گفت: نابودی این گروهک تروریستی را به‌زودی جشن می‌گیریم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه اگر در هر جای عالم، پیروی از ولایت انجام شود آن ملت به پیروزی خواهد رسید، ابراز داشت: دشمن بعد از فوت امام(ره) استراتژی خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داد و برخی دولتمردان تهاجم فرهنگی دشمن را متوجه نشده و آن را توهم خواندند و این جنگ به جنگ نرم تمام عیار تبدیل شد.

وی افزود: مهمترین خطر برای یک انقلاب به تزلزل کشیدن آرمان های یک ملت است لذا باید مردم ما هوشیار باشند، درباره آرمان های انقلاب اسلامی باید گفت داشته های دشمن زاییده مغز بشر است اما آرمان جمهوری اسلامی خدایی و بر اساس توحید و بعثت محسوب می شود لیکن اگر از این آرمان دست برداریم استکبار بر ما غلبه خواهد کرد.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* دشمن می خواهد بین آرمان های انقلاب و زندگی ذلت بار زیر پرچم آمریکا یکی را انتخاب کنیم و امروز باید با روشنگری همگان را متوجه خطری که در آینده نصیب ملت می شود، آگاه کرد.

*تشییع محسن حججی شبیه یک معجزه بود که با مظاهر مادی قابل مقایسه نیست،هر که سه عنصر تلاقی توسل، اخلاص و جهاد در راه خدا را باهم منقوش کرد به درجه معنوی می رسد این نیروی پاسدار با جهادی اثر بخش حماسه ای بزرگ خلق کرد و با رشد آسانسوری قله های ارزشی بالاتر از هیمالیا را فتح کرد و افسوس که خیلی ها نمی دانند قله های معنویت کجاست.

*لازم نیست همه به سوریه اعزام شوند؛ امروز در جنگ نرم با دشمن روبرو هستیم که هدفش تجزیه کشورهای اسلامی است لذا باید عراق، سوریه و ایران تدبیری اتخاذ کنند که جلو این فتنه گرفته شود چرا که این بیماری مهلک منطقه را دچار بحران های دیگری می کند.

*جمهوری اسلامی به عنوان مهم ترین قطب در برابر استکبار قد علم کرده و دشمن را از صفحه کنار زده است، جنگ خطرناک ترین نقشه دشمن بود ولی به صورت معجزه سه عامل مدیریت هوشمندانه و باصلابت امام راحل همراهی نیروهای مسلح و مردم و تحقق وعده های الهی توانست توطئه های آن ها را نقش برآب کند.

سردار عروج: به زودی نابودی داعش را جشن میگیرم

سردار خسرو عروج شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان فردیس، اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت باید فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنند تا ظرفیت‌ها و دستاوردهای بزرگ این حماسه ماندگار در ذهن جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

وی بابیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی مفاهیم دوران دفاع مقدس را به‌درستی برای اقشار مختلف مردم تبیین می‌کند، گفت: حماسه دوران دفاع مقدس را باید با حفظ امانت‌داری به‌درستی بیان کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت شهدای هشت سال دفاع مقدس را به نوجوانان و جوانان آموزش دهیم.

اهم صحبت‌های او از این قرار است:

* بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس نباید محدود به هفته دفاع مقدس باشد بلکه باید در تمام ایام سال مصادیق بارز دوران دفاع مقدس در جامعه بیان شود.

*طبق اسناد موجود آنچه باعث شد تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد رهبری ولایت‌فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

*آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام شد، ایستادگی آن‌ها مقابل ظلم و پیروی از قیام امام حسین (ع) بود.

* مدافعان حرم با قدم گذاشتن درراه شهدا و دفاع از جبهه مقاومت باعث تضعیف داعش در منطقه شده‌اند و به‌زودی نابودی این گروهک ساخته‌شده به دست دشمنان اسلام را جشن خواهیم گرفت.

* روحانیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نقش به سزایی دارند و حضور این قشر در جنگ تحمیلی و شهادت آن‌ها رسالت کار روحانیون را تائید می‌کند.

*مدافعان حرم در آن‌سوی مرزها به دفاع از کشور می‌پردازند و موجب تثبیت شدن امنیت کشور می‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار