بازدید 5389

نجات یک راننده از عمق ۱۰۰ متری دره‌ امامزاده داوود

کد خبر: ۷۳۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 29 September 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به تشریح عملیات نجات یک راننده‌ای که به عمق ۱۰۰ متری دره‌ای در امامزاده داوود سقوط کرده بود، پرداخت.

به گزارش مهر، جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته سقوط یک دستگاه خودرو به دره  ای در جاده امامزاده داوود روستای کیگا اعلام می‌شود. این محدوده خارج از حوزه آتش نشانی و شهرداری تهران است و توسط مسئولان محلی و بخشداری محل اداره می‌شود اما با توجه به اینکه آتش نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی این منطقه را پوشش می‌دهد، نیروهای آتش نشانی از دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه خودرو سقوط کرده یک دستگاه زانتیا بود، گفت: این خودرو به دلیل نامعلومی از جاده اصلی منحرف شده بود و با حالت خطرناکی در عمق ۱۰۰ متری دره‌ای که حدود ۱۵۰ متر عمق داشت، متوقف شده بود و شرایط به گونه‌ای بود که کوچکترین بی احتیاطی باعث می‌شد که خودرو دوباره به پایین برود.

وی با اشاره به اینکه در این خودرو یک نفر به عنوان راننده محبوس شده بود، افزود: آتش نشان‌ها ابتدا ایمن سازی را انجام دادند و سپس در عملیاتی حساس موفق شدند راننده را که زنده بود اما متاسفانه مصدوم شده بود را به بالا بیاورند.

ملکی اضافه کرد: راننده مصدوم تحویل عوامل اورژانس داده شد و محل حادثه نیز برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد و در نهایت عملیات در ساعت ۱:۰۲ بامداد به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل