بازدید 3851

جهان ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار میلیاردر دارد

تعداد میلیاردر های جهان در 2016 میلادی تقریبا هشت درصد افزایش یافت و به رقم بی سابقه شانزده میلیون و پانصد هزار نفر رسید.
کد خبر: ۷۳۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 29 September 2017
تعداد میلیاردر های جهان در 2016 میلادی تقریبا هشت درصد افزایش یافت و به رقم بی سابقه شانزده میلیون و پانصد هزار نفر رسید.

به گزارش شبکه خبر، به نقل از رویترز، ثروت خالص این افراد نیز به 63 هزار و 500 میلیارد دلار بالغ می شود.  این مطلب را گزارش جدیدی نشان می دهد که شرکت چند ملیتی مشاوره فناوری اطلاعات کاپژمینی فرانسه ارائه کرد.

این گزارش نشان می دهد که ثروت افراد با دارایی خالص بالا در 2016 در مقایسه با سال قبل هشت ممیز دو دهم درصد افزایش یافت و انتظار می رود تا سال 2025 از 100 هزار میلیارد دلار فراتر رود.

این گزارش می افزاید سال قبل یک میلیون و یکصد و پنجاه هزار نفر میلیاردر شدند. آمریکا، ژاپن، آلمان و چین بالاترین تعداد میلیاردرها در جهان دارند و دو سوم کل میلیاردهای جهان را در اختیار دارند.

در آمریکا تعداد میلیاردرها از چهار میلیون و 460 هزار نفر به چهار میلیون و هشتصد هزار نفر و در چین نیز از یک میلیون نفر به یک میلیون و یکصد و سی هزار نفر رسید.

روسیه با تکیه بر جهشی که در بازار سهام این کشور ایجاد شده بود شاهد افزایش 20 درصدی تعداد میلیاردرها و نیز ثروت این افراد بود.

بررسی دارایی های مالی میلیاردها نشان می دهد آنها در سه ماهه دوم سال 2017 حدود 31 ممیز یک دهم درصد را به صورت سهام در اختیار داشتند. این رقم در سال 2016 حدود 24 ممیز هشت دهم درصد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار