بازدید 6300
۱

پديده بدون٢ملي پوش،درجم ترمزصدرنشين راكشيد

کد خبر: ۷۳۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 28 September 2017
دیدار تیم‌های صدرنشين پارس جم جنوبی و پدیده مشهد كه از امروز در ورزشگاه تختی و در حضور نزدیک به ۵ هزار تماشاگر برگزار شد در پایان با تساوي یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش تابناك ورزشي، مرتضی منصوری 39 گل به خودی را وارد دروازه پدیده کرد و برای پدیده هم محمد قاضی در دقیقه 60 گلزنی کرد. قضاوت این مسابقه بر عهده بیژن حیدری بود. وی به امید سینگ و فرشاد سپهر محمدی از پارس جم کارت زرد نشان داد و حامد نورمحمدی از پارس را هم اخراج کرد.رضا ناصحی هم از پدیده از داور کارت زرد گرفت.

در نیمه اول بازی، شاگردان تارتار تقریباً سوار بر بازی بوده و در دقیقه ۳۴ روی اشتباه بازیکنان پدیده توسط مرتضی منصوری که توپ را وارد دروازه خود کرد از حریف مشهدی پیش افتادند.روی این صحنه گردان هم دچار اشتباه عجیبی شد.
در نیمه دوم پدیده بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه پارس انجام داد که در دقیقه 60 به گل رسید. در این دقیقه محمد قاضی از پشت محوطه جریمه به سمت دروزاه حریف ضربه زد که حامد نورمحمدی روی توپ اثر گذاشت و بر اثر تغییر مسیر گل تساوی پدیده رقم خورد.

نکته قابل توجه در این بازی عدم حضور اکبر ایمانی و محمدرضا خانزاده در لیست 18 نفره پدیده بود که ظاهرا هر دو بازیکن در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و از همراهی تیمشان در این مسابقه محروم شدند.پارس جم با این تساوی 18 امتیازی شد و همچنان در صدرجدول قرار گرفت و پدیده با این نتیجه به امتیاز 15 رسید و همچنان در رده دوم جدول باقی ماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ترمز پدیده هم کشیده شد اخراجی بازیکن پارس هم صددرصد اشتباه داور بود وبازیکن مهار کرد خطا نکرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر