بازدید 5957
چرا از ۸بازی فقط هفت امتیاز گرفته‌اید؟ بوناچیچ: چه ربطی به بازی امروز دارد!

چرابه تراکتورباختید؟/لوکا:چون یک گل کمتر زدیم!

سرمربی گسترش فولاد درباره این که چرا امروز امتیاز نگرفتید؟ گفت: چون یک گل کمتر از تیم حریف زدیم!
کد خبر: ۷۳۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 28 September 2017
سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که چرا تیمش از ۸ بازی تنها ۷ امتیاز گرفته گفت: این سوال چه ربطی به بازی امروز دارد!

به گزارش تابناک ورزشی، گسترش فولاد با شکست برابر تراکتورسازی در داربی تبریز، به قعر نشینی خود در مسابقات این فصل ادامه داد. لوکا بوناچیچ سرمربی کروات این تیم در نشست خبری اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. به تیم تراکتورسازی هم تبریک می‌گویم که از موقعیت‌هایش استفاده کرد و به پیروزی رسید.

سرمربی گسترش فولاد درباره کسب هفت امتیاز از هشت بازی گفت: این موضوع چه ارتباطی به بازی امروز دارد؟ سرمربی گسترش فولاد درباره این که چرا امروز امتیاز نگرفتید گفت: چون یک گل کمتر از تیم حریف زدیم!

بوناچیچ درباره این بازی گفت: در نیمه نخست کنترل بازی در دستان ما بود. یک موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشتیم و یک توپ را هم به تیر زدیم. در نیمه نخست سوار بازی بودیم. نیمه دوم را هم با همان اراده شروع کردیم که بازی را ببریم اما به جای این که حملات را به موقعیت خطرناک تبدیل کنیم توپ را از دست دادیم و گلی خوردیم که نباید گل می‌شد. چند اشتباه کردیم که تراکتورسازی گل دوم را هم زد. می‌خواستیم رو به جلو بازی کنیم که متاسفانه این نوع بازی ریسک دارد و از این ناحیه هم ضربه خوردیم.

او ادامه داد: خیلی سخت است، تیمی که دو گل عقب است به بازی برگردد اما ما توانستیم یک گل بزنیم. بازیکنان فوتبال با کیفیتی ارائه کردند. دیروز هم گفتم تراکتورسازی تیم پرقدرتی است. این برد را به تراکتورسازی تبریک می‌گویم. بازی به بازی کیفیت‌مان بهتر می‌شود و امروز شانس نداشتیم که نبردیم. اگر موقعیت‌ها را در نظر بگیرید، کفه ترازو به نفع ما سنگینی می‌کند. در ۱۰ دقیقه پایانی توپ در اختیار ما بود.

بوناچیچ تصریح کرد: من نمی‌توانم تاثیری در کیفیت انفرادی بازیکنانم داشته باشم. در صحنه گل نخست، بازیکن ما توپی را از دست داد که در آن صحنه تحت فشار نبود و همین توپ به گل حریف منجر شد. اشتباهاتی داشتیم که باعث شد بازی را واگذار کنیم. کیفیت بازی تیم ما خوب بود اما در انتقال به فاز دفاعی ضعیف عمل کردیم. اگر میانه میدان را کنترل می‌کردیم چه اتفاقی می‌افتاد؟ موقعیت‌هایی که تراکتورسازی به دست آورد، روی اشتباهات تیم ما بود و خودشان موقعیت‌سازی نکردند و  بیشتر دقایق بازی جریان مسابقه در دستان ما بود. اگر زودتر از تراکتورسازی به گل می‌رسیدیم می‌توانستیم بازی را کنترل و نتیجه را حفظ کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار