بازدید 25719
۱

پلیس در تعقیب قاتل ملیکا

کد خبر: ۷۳۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 28 September 2017
این روزها جان دختربچه‌ها ارزان شده و هر از گاهی حادثه تلخی اتفاق می‌افتد که قربانی‌اش دختران کم‌سن‌و‌سال هستند.

به گزارش همشهری، آتنا در پارس‌آباد، بنيتا در تهران، تبسم در ساوه، فاطمه در فريمان و حالا تازه‌ترين قرباني، دختر هشت‌ساله‌اي به نام مليكا است كه پس از گم‌شدن او، شامگاه سه‌شنبه جسدش درحالي‌كه در خانه‌اي متروكه دفن شده بود، كشف شد. 

حالا مأموران پليس براي كشف اسرار قتل دختربچه بسيج شده‌اند و اميدوارند به‌زودي قاتل مليكا را دستگير كنند.

مليكا كه ساكن منطقه هوره شهرستان هفتكل در استان خوزستان بود عصر سه‌شنبه با يكي از دوستانش مقابل خانه‌شان مشغول بازي بود. آنها چند ساعتي را با هم بودند تا اينكه با تاريك‌شدن هوا از يكديگر خداحافظي كردند تا به خانه‌هايشان بروند.چند ساعت از تاريك شدن هوا مي‌گذشت اما هنوز مليكا به خانه نرفته بود. مادرش فكر مي‌كرد دخترش جلوي در است و خيالش راحت بود اما وقتي از خانه بيرون آمد او را نديد.

او كه نگران دخترش شده بود به خانه دوست مليكا رفت اما او گفت كه چند ساعت قبل از مليكا جدا شده است. دختربچه گفت: «ما چند ساعت با هم بوديم و موقع خداحافظي من تا نزديكي خانه همراه مليكا آمدم و بعد از او خداحافظي كردم و به خانه‌مان رفتم.» حرف‌هاي اين دختر دلشوره مادر مليكا را بيشتر كرد. او دوان دوان كوچه‌پس‌كوچه‌هاي اطراف را دنبال دخترش گشت اما نتوانست او را پيدا كند. او مدتي بود كه به دليل اختلاف، جدا از شوهرش و همراه مليكا در خانه پدر و مادرش زندگي مي‌كرد. زن وقتي ديد دستش از همه‌جا كوتاه شده دوان دوان خودش را به كلانتري رساند و ماجراي گم شدن دخترش را گزارش كرد.

مشخصات دختربچه در دفتر كلانتري ثبت و اين موضوع به همه واحدهاي پليس گزارش شد. 

چند ساعت از اين ماجرا مي‌گذشت و مأموران گشتي پليس نتوانسته بودند ردي از دختربچه پيدا كنند. كم كم حساسيت‌ها در اين‌باره بيشتر و پاي دادستان هفتكل نيز به ميان كشيده شد.

 دادستان به افسران پليس آگاهي ماموريت ويژه‌اي براي يافتن مليكا داد و از آنها خواست هر مكاني را كه گمان مي‌كنند ممكن است او در آنجا باشد، بازرسي كنند.

لنگه دمپايي، نخستين سرنخ

عقربه‌هاي ساعت 11شب را نشان مي‌داد كه مأموران يك لنگه دمپايي پلاستيكي بچگانه كمي آن طرف‌تر از خانه پدربزرگ مليكا پيدا كردند. 

دمپايي در نزديكي خانه‌اي متروكه افتاده بود. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه هيچ‌كس در آنجا زندگي نمي‌كند و صاحبش گاهي در تعطيلات به آنجا سر مي‌زند.

مأموران با مجوز قضايي وارد آنجا شدند اما هيچ‌كس در خانه متروكه نبود. با اينكه هوا تاريك بود اما مأموران به دقت همه جا را بازرسي مي‌كردند تا هيچ ردي از ديدشان پنهان نماند. در اين ميان آنها متوجه شدند در گوشه يكي از اتاق‌هاي خانه خاك‌هاي تازه‌اي وجود دارد.

به‌نظر مي‌رسيد به تازگي آنجا چاله‌اي كنده شده است. يكي از مأموران خاك‌هاي نرم را كنار زد. حدود 20سانتي متر از خاك كنار زده شده بود كه مأموران با صحنه هولناكي مواجه شدند. جسد دختربچه زير خاك‌ها مدفون شده بود و با كنار زدن همه خاك‌ها معلوم شد كه جسد متعلق به مليكاست و او خفه شده است.

چند دقيقه بعد خبر قتل مليكا به مادرش داده شد. او آن چيزي را كه مي‌شنيد، باور نداشت. چرا كه تا همين چند دقيقه قبل فكرش را هم نمي‌كرد جگر گوشه‌اش به قتل رسيده باشد. با انتقال جسد به پزشكي قانوني تحقيقات براي شناسايي عامل اين جنايت هولناك آغاز شد.

در همين حال پدر داغدار مليكا گفت: وقتي جسد دخترم كشف شد گوشواره هايش سرقت شده بود و ممكن است دخترم به‌خاطر سرقت به قتل رسيده باشد اما هنوز قاتلش دستگير نشده است .به همين دليل از همه مردم مي خواهم هر اطلاعاتي در اين باره دارند در اختيار پليس بگذارند.

شناسايي چند مظنون

در همين حال حجت‌الاسلام والمسلمين مرعشي، دادستان شهرستان هفتكل به همشهري گفت: بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌دهد كه مليكا به‌دليل خفگي جان باخته است. همچنين شواهد به‌دست آمده حاكي از آن است كه هيچ تعرضي به دختربچه نشده است، با وجود اين تحقيقات در اين‌باره همچنان در جريان است.

 وي درباره عامل اين جنايت نيز گفت: تاكنون هيچ‌كس دستگير نشده است اما مأموران چند مظنون را شناسايي كرده‌اند و تحقيقات در اين‌باره همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا زمانی که دیه زن از مرد کمتر باشد همین آش و همین کاسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی