بازدید 5618

رئیس ستاد ارتش عراق: ایران تا آخر با ما می‌ماند

در جریان سفر هیات عالی رتبه نظامی عراق به تهران، رییس ستاد ارتش عراق با رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۷۳۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 27 September 2017
در جریان سفر هیات عالی رتبه نظامی عراق به تهران، رییس ستاد ارتش عراق با رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، عصر امروز(چهارشنبه- ۵مهر ۹۶)در جریان سفر هیات عالی رتبه نظامی عراق به تهران،  سرلشکر عثمان الغانمی رئیس ستاد ارتش عراق و سرلشکر محمد حسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در محل این ستاد دیدار کردند و راجع به مسائل دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

 سردار سرلشکر محمد حسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدار با تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر ارتش عراق به ملت و ارتش این کشور اظهار کرد: از اینکه ملت و ارتش عراق در نبرد با تروریست‌ها پیروزی‌های بزرگی به دست آوردند و طومار تفکیری‌ها را در هم پیچیدند، بسیار خرسند هستیم.
 
رئیس ستاد ارتش عراق نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: ما از ماه محرم و مکتب امام حسین (ع) قوت و قدرت و الهام می‌گیریم.
 
وی ادامه داد: همگان می‌دانند که عراق از سوی تکفیری‌ها مورد هجمه قرار گرفت. جنگیدیم و می‌جنگیم و ان‌شاءالله عراق را خواهیم ساخت. بیشتر سرزمین‌های اشغالی عراق آزاد شده‌اند و تنها دو درصد و شاید کمتر از آن باقی مانده باشند.
 
الغنامی گفت: قدم بعدی ما آزادسازی الحویجه است. با قدرت نیروهای خودمان و با همکاری دوستان و هم‌پیمانان این راه را ادامه خواهیم داد. جمهوری اسلامی ایران همواره و به خصوص در شرایط بحرانی با ما بوده است و ما به ایران اعتماد کامل داریم و معتقدیم که ایران تا آخر با ما خواهد ماند تا اینکه عراق به ثبات برسد و کار بازسازی را شروع کند.
 
وی خاطرنشان کرد: این سفر معانی زیادی دارد؛ آماده‌ایم که با دوستان و برادرانمان که همیشه با ما بودند، گفت‌وگو کنیم. ما همیشه گفتیم و می‌گوییم که به ایران اعتماد کامل داریم. ایران همیشه شرافتمندانه با ما بوده است. در این سفر مسائل خاصی که مربوط به امنیت ملی عراق و ایران می‌شود، مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
رئیس ستاد ارتش عراق گفت: ما حامل پیام دولت و شخص نخست وزیر برای شما هستیم. آمده‌ایم تا راجع به مسائل حساس گفت‌وگو کنیم و با یکدیگر هماهنگ باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان