بازدید 5012

وضعیت وخیم محسن صمداف رهبر حزب اسلام آذربایجان

گزارش ها حاکی از آن است که محسن صمداف رهبر حزب اسلام آذربایجان در زندان قبوستان در شرایط ناگواری نگهداری می شود.
کد خبر: ۷۳۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 27 September 2017
گزارش ها حاکی از آن است که محسن صمداف رهبر حزب اسلام آذربایجان در زندان قبوستان در شرایط ناگواری نگهداری می شود.

به گزارش تابناک، در همین زمینه، یالچین ایمان اف وکیل حاج محسن صمداف در روز 22 سپتامبر با موکل خود در زندان قبوستان دیدار و و گفتگو کرد. 

طبق اظهارات وکیل محسن صمداف، وی از تاریخ 21 جولای که به زندان قبوستان منتقل شده است و از دریافت خوراکی و تغذیه ای که از سوی خانواده برای وی ارسال شده محروم شده و همچنین اجازه ملاقات با خانواده و برقراری تماس تلفنی نیز به وی داده نمی شود.

ایمان اف اضافه کرد؛ محسن صمداف در یک اتاق 6 متر مربعی به همراه یک زندانی دیگر در شرایط کاملا غیربهداشتی نگهداری می شود. سلول محل نگهداری به هیچ وجه شرایط بهداشتی لازم را نداشته و کف و دیوارهای آن از بتن بوده و یک سوریس بهداشتی نیمه باز در داخل سلول وجود دارد.

وکیل وی گفته است؛ دریافت بسته ارسالی از خانه و همچنین پول برای بنده ممنوع شده است، از طرف دیگر امکانات موجود نیز در شرایط بسیار اسفناکی قرار دارد. غذای زندان قابل خوردن نیست. آب زندان هم قابل استفاده نیست. آب را در ظرفها ریخته و نگه می داریم تا مواد زاید موجود در آن ته نشین شود و سپس بتوانیم مقداری از آن استفاده کنیم. صابون را باید بقدری تمیز کنیم تا اول چرک روی آن شسته شود. خود مسئولین زندان حتی نمی توانند 1 ساعت چنین وضعیتی را تحمل کنند و حتی غذای آن را بخورند.برای سرویس بهداشتی هم بشدت با کمبود آب مواجه هستیم. اینها می خواهند چه بلایی سر ما بیاورند؟ اسم این رفتار را چه چیز می توان نامید؟

طبق اظهارات وکیل: از زمان ورود حاج محسن صمداف به زندان، وی محکوم به تحمل 6 ماه زندان با شرایط ویژه شده است. براساس قانون اجرایی حداکثر مدت زمان نگهداری در زندان ویژه تا 6 ماه می باشد. براساس همین قانون محکومینی که در شرایط ویژه نگهداری می شوند، از دریافت هرگونه بسته و سوغات و همچنین ملاقات با خانواده خود محروم می باشند. البته نوع رفتاری که با حاج محسن می شود کاملا مغرضانه می باشد. براساس قوانین اروپا باید محل نگهداری زندانیان کاملا تمیز و بهداشتی باشد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل