بازدید 64263
حاشیه ای بر رفتار عجیب یک راننده تاکسی در اصفهان؛

راننده ای که همسرش را روی کاپوت می کشاند، مسافر را زیر چرخ له خواهد کرد!

حادثه ای که رخ داد، هشداری جدی برای کسانی است که با جذب و پذیرش نیروهای فاقد صلاحیت در سازمان های عمومی، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره می اندازند؛ شهروندانی که با اعتماد به نهادهای فرادستی از این افراد خدمات می گیرند و در برخی موارد دچار مشکل و خسارات جبران ناپذیر می شوند.
کد خبر: ۷۳۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 28 September 2017
راننده ای که همسرش را روی کاپوت می کشد، مسافرش را زیر چرخ له خواهد کرد!چند روزی است که انتشار فیلمی از رفتار عجیب و ناشایست یک راننده تاکسی در شهر اصفهان، افکار عمومی را جریحه دار کرده و ابعاد جدیدی از بداخلاقی های شهری را به نمایش گذاشته است؛ فیلمی عجیب و ناراحت کننده که مدیران شهری آن را حاصل یک اختلاف خانوادگی عنوان و تأکید می کنند، این مسأله ربطی به بدرفتاری با مسافران شهری ندارد.

به گزارش «تابناک»، آسیب های اجتماعی و رفتار ناشایست شهروندان در قبال یکدیگر هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد و به قول معروف هر دم از این باغ بری می رسد. آسیب و بد اخلاقی هایی که در تازه ترین شکل رونمایی شده آن، یک راننده تاکسی در حال حرکت در خیابان های شهر اصفهان، خانمی را روی کاپوت اتومبیل به همراه خود می کشاند.

صحنه ای عجیب و دردناک که پرده های جدیدی از آسیب ها و بداخلاقی های اجتماعی را آشکار کرد و دوباره حال و روز نگران کننده جامعه را در زمینه های اخلاقی به تصویر کشید.

در رابطه با جزئیات دقیق این حادثه و ابعاد نگران کننده آن حسین جعفری، مدیر عامل شرکت تاکسیرانی شهر اصفهان به رسانه ها گفت: در اخباری که پیرامون این موضوع منتشر شده این‌گونه آمده که حرکت ناشایست انجام‌شده این راننده تاکسی با یک مسافر بوده است، در حالی که موضوع کاملاً خانوادگی و فرد موردنظر همسر راننده تاکسی بوده است.

وی ادامه داد: این اتفاق مربوط به روز اول مهر است، مسأله نیز مربوط به اختلاف خانوادگی این راننده تاکسی بوده، خانمی که در فیلم مشاهده می‌شود، همسر راننده تاکسی بوده که خود او به ‌دلیل اختلافات خانوادگی این اقدام را انجام داده و راننده تاکسی نیز در رفتاری ناشایست به حرکت خودرو در این شرایط، ادامه داده است.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی اصفهان با بیان اینکه این اتفاق از طریق رانندگان تاکسی به ما اطلاع داده شد و پیگیری‌ها را از همان زمان شروع کردیم، گفت: این راننده تاکسی اکنون در بازداشت است و گویا همسر وی از او شکایت کرده و پرونده این ماجرا عادی در حال پیگیری است، ما نیز موضوع را در کمیته انضباطی پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به رسانه‌ای شدن این موضوع و انتشار فیلم این ماجرا در شبکه‌های تلویزیونی بیان کرد: این اتفاق مربوط به اختلاف خانوادگی بوده و رسانه‌ها بدون اینکه از زوایای ماجرا باخبر باشند اقدام به انتشار این فیلم تحت عنوان «رفتار ناشایست راننده تاکسی با مسافر» کرده‌اند و این موضوع حیثیت رانندگان تاکسی را خدشه‌دار کرده است.

اینکه مدیرعامل تاکسیرانی شهر اصفهان ضمن ارتباط دادن این حادثه تلخ به یک اختلاف خانوادگی، تلاش می کند ارتباط این موضوع را با حقوق مسافران انکار کند و از سلامت و امنیت مسافران شهری سخن می گوید، دقیقاً مهم ترین نگرانی قابل طرحی است که در این فضا باید به آن اشاره کرد.

با پذیرش این فرض که در حادثه مذکور راننده تاکسی خطوط مسافربری شهر اصفهان در حال کشیدن همسر و یا دختر خود روی کاپوت ماشین است، بر این مسأله تأکید کرد که چنین راننده ای قطعاً توانایی و استعداد بالایی در برخوردهای به مراتب بدتر با مسافران و شهروندان خواهد داشت.

به بیان بهتر، راننده ای که با اعضای خانواده و در ملأ عام چنین رفتار زننده ای با خانواده اش را از خود نشان می دهد، این امکان وجود دارد در گذشته و حتی در آینده رفتاری بدتر از این حالت را با مسافران شهری داشته باشد.

شاید در پاسخ به این انتقاد، مسئولان شهر اصفهان این مهم را مطرح کنند که راننده خاطی از سازمان اخراج و امتیاز مسافرکشی او نیز باطل خواهد شد، اما چه تضمینی وجود دارد که این راننده خاطی تنها راننده دارای مشکل در خطوط مسافربری شهر اصفهان و یا حتی سایر شهرهای کشور باشد؟

حادثه ای که رخ داد، هشداری جدی برای کسانی است که با جذب و پذیرش نیروهای فاقد صلاحیت در سازمان های عمومی، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره می اندازند؛ شهروندانی که با اعتماد به نهادهای فرادستی از این افراد خدمات می گیرند و در برخی موارد دچار مشکل و خسارات جبران ناپذیر می شوند.  

این موضوع مهم تنها منحصر به سازمان های تاکسیرانی و اتوبوس رانی داخل و برون شهری نیست و می تواند سایر نهادهایی که نیروهای تحت مدیریتشان در حوزه های عمومی به خدمات رسانی به مردم مشغول هستند، مثل رستوران ها، نانوایی ها، بیمارستان ها، آتش نشانی ها و... را نیز شامل شود.

در چنین فضای حساس و نگران کننده ای، شاید بتوان گفت با تقویت سیستم های نظارت و ارزیابی و سنجش سلامت نیروهای خدمات رسان تا حدود زیادی از احتمال وقوع آسیب و تهدید جلو گیری کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۰۱
همه روانی شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
مدیر تاکسیرانی یک جوری از رسانه ها انتقاد میکنه و میگه خانوادگی بوده که انگار چون همسرش بوده باید بهش جایزه بدن شرم آوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
آقا همسرش بوده !!! دلش میخواسته اینجوری باهاش برخورد کنه اصلا میخواد سرشو ببره بزاره رو سینه ش به شما چه !!!!
هر چی میکشیم از دست زن
پاسخ ها
به آرما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
عزیزدلم راننده مرد بود. هر چی میکشیم از دست موجودات حوس باز هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
زنها فرشته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
خخخخخخخخخخخخخ
قضیه خیلی ساده اس. تعداد زیادی آدم روانی که این راننده هم یکیشونه دارند تو جامعه ول می گردند و مسئولین دغدغه چیزهای مهمتری دارند!
باید قوانین مربوط به Anger Management مثل امریکا شدید بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
مردم رو دولت و مسئولین روانی کردن
پس از 20 سال زندگی در دیار غربت برای دیدن خانواده و دوستان به اصفهان برگشتم. متاسفانه اوضاع اخلاقی و احترام و ادب در جامعه ایران به شدت تنزل کرده و اصلا قابل مقایسه با گذشته نیست. انگار مردم جدیدی را می دیدم. باید جامعه شناسان ریشه یابی کنند و مسئولین و آحاد مردم در صدد رفع این معزل اجتماعی برآیند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
بعد از 20 سال لهجت عوض نشده ناقلا
بسیار عالی تحلیل خوبی کردید ممنون واقعا اینگنه رفتارها در هرجا مذموم است مخصو صا در شهر توریستی مانند اصفهان.
دو نفر رو کاپوت بودن. نکنه دو تا زن داشته.
اگر تلگرام نبود و این خبر بین مردم پخش نمیشد عمرا اگه تاکسی رانی یا نیروی انتظامی پیگیرش میشد
جا داره به اون راننده تاکسی هم یک لفظ "بی شرف" تقدیم کنیم
توجیه اینکه زن خودش بوده پس اشکالی ندارد نشان می دهد ریشه مشکل در رییس تاکسیرانی اصفهان است و از این دست راننده ها در اصفهان بدلیل مدیریت ایشان زیادند که موضوع عادی تلقی می شود. ضمنا این حادثه نشان داد کرامت زن در حکومت اسلامی چقدر است!
پاسخ ها
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
چه ربطی به کرامت زن در حکومت اسلامی داره؟!
اخلاق در کشوران در حال رخت بر بستن است !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
اگه گفتی چرا؟
ناشناس
| Canada |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
خیبی وفته که رخت بربسته دوست عزیز
بیشتر راننده ها فرهنگ لازم برای رانندگی ندارند چه از نظر احترام به مسافر و چه از نظر رعایت مقررات راهنمایی رانندگی . داخل تاکسی ها به شدت کثیف ، صندلی ها فرو رفته ، کسی هم حق اعتراض ندارد .
هر روز که از خونه بیرون میام تا برمیگردم شاهد انواع و اقسام بی اخلاقیها هستم.... واقعا خسته شدم.
راننده تاکسی اغلبشون عصبانی و طلبکار هستند از همه
چه اشکالی داره؟ از نظر شما اتفاق عجیبیه؟ به نظر من این رفتارها این روزها خیلی هم عادیه
عیب ما اینه که هر چی میبینیم باور می کنیم ولی نمی دونیم که این زن چه بلایی سر اون مرد بیچاره در آورده که اینطور با آبروی خودش بازی کرده و این عمل زشت رو انجام داده در حال حاضر زنان جامعه ما بسیار بد و شارلاتان شده اند که خدا آخر و عاقبت این جامعه رو بخیر کنه انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
این چه حرفیه که شما می زنی. زنش آدم بدیه؟ بره شکایت کنه . طلاق بگیره. این رفتار قرون وسطایی که قابل توجیح نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
توجیه منظورته دیگه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
بابا حالا هر بلایی اورده باشه بره طلاق بده اصلا کتکش بزنه نه انیکه بخواد با ماشین زیرش کنه که چون خودش بدبخت میشه آخر سر
مملکت مرد سالار است دیگه
واقعیت تلخ اینه که تقریبا 99 درصد رانندگان تاکسی در کلانشهرها اصالت شهرستانی دارند که با فرهنگ شهری کوچکترین آشنایی ندارند معضل ترافیک را با قاطعیت میتونم بگم 50 درصدش به دلیل عدم رعایت قوانین توسط رانندگان تاکسی و مسافرکش ها هستش و الا رانندگان خودروهای شخصی در رعایت قانون پیشتازند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
با فرهنگ بودن ربطی به شهری روستایی نداره
ناشناس
| Canada |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
این حرف های شما هم گویای بخش دیگری از بی فرهنگی جامعه است
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
اشتباه مثبت دادم. منم در شهری کوچک زندگی می کنم ولی مردم شهر من از مردم خیلی از شهرای بزرگ به مراتب با فرهنگ تر و قانون مدارترند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
چند درصد از ساکنان کلانشهرها اصالت شهرستانی ندارند؟!!!!!
جامعه نیاز به روانپزشکان زیادی دارد، اوضاع خ خ
این چه تحلیل چرتی بود
l فاجعه عمیق تر از آن است که با لغو امتیاز شغلی بتوان جلوی تکرار آن را گفت.
این مسایل حاصل سالها نا هنجار های اجتماعی می باشد.
فرض این خاظی از کار اجراج و یا مجوز ایشان لغو و فراتر از آن وی اعدام شود . فکر میکنید موضوع حل میگردد؟
یک سوال :تا کنون چند قاچاقچی و یا متجاوزین به نوامیس مردم . شلاق خورده و اعدام شده اند. آیا بهبودی در این گونه نا هنجاری اجتماعی حاصل شده. ( با وجدان قصاوت کنیم)
این گونه ناهنجاری ها حاصل بیکاری - بیعدالتی- رانت خواری و پارتی بازی و............ موجود در مملکت می باشد.
مشکل با پاک کردن صورت مسئله حل نمی شود.
متاسفانه بدرفتاری و بی ادبی و اهمیت ندادن به حقوق مسافر به شدت در میان رانندگان تاکسی وجود داره. (منهای تعداد معدودی که اکثرا سن و سال دار و قدیمی هستن) هیچ نظارتی هم بر رانندگان تاکسی وجود نداره. اگر هم بخواید از راننده ای بابت رفتارش شکایت کنید باید کلی از کار و زندگی بیافتید و پاشید برید تاکسی رانی آخرش هم هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد. اونوقت همین آقایان تاکسیران مخالف سیستم های تاکسی موبایلی هستن و اون رو نا امن میدونن!!! در حالی که تاکسی های موبایلی (اسم شرکت هارو نمیبرم ولی همه میدونن چیو میگم) به شدت بر راننده هاشون نظارت دارن به طوری که شما در پایان هر سفر باید به راننده امتیاز بدید. اگر این کار رو یکی از راننده های غیر از تاکسیرانی انجام داده بود الان اون شرکت رو رسوا میکردن......
اخلاق....مردم داری...راستگویی و درستکاری تو این مملکت در حال نابودی و کشور داره تبدیل به یه جنگل میشه...چرا کسی اهمیت نمیده ایا مسوولان از این امر راضین...شاید ....هم راضی باشن.این نتیجه بی ارزش شدن علوم انسانی در جامعه است
البته باید حرفهای هم شوهر و هم زن را شنید. باید دید مرد به چه مرحله ای رسیده که این کار را کرده.

همچنین فلسفه تیتر خبر را قبول ندارم. چون معمولا مردانی که با همسرانشون بدرفتاری می کنند، با بقیه مردم خوشرفتار هستند.

این را به عنوان یک مرد مجرد گفتم
مردم بیمار
ولی خدا وکیلی خوب دقت کنید اون شوهر بخت برگشته از دست زن این چی کشیده که تو خیابان دست به چنین رفتاری زده. زن که زن دو سر
من به خاطر کارم زیاد مسافرت می کنم و گاهی با اتوبوس می رم. یک بار که راننده خیلی خطرناک رانندگی میکرد و با اعتراض مسافران روبرو شد، این جمله را با عصبانیت گفت : هر کی حرف بزنه ماشین را تو دره چپ می کنم و یه برگ بیمه هم می ذارم رو جنازه هر کدومتون. همه از وحشت ساکت شدند.
نکته بعدی اینجا است که برای خشونت های خانوادگی هیچ مرجعی برای رسیدگی نداره. حتی نیروی انتظامی هم در دعواها و خشونت های خانوادگی دخالت نمی کنه. به همین خاطر شاهر این جور ناهنجاری ها در سطح شهر هستیم.
دختر را با هزار سختی بزرگ کنی و به خانه بخت بفرستی تا یک نفر دیوانه هر طور که می خواد باهاش رفتار کنه. لعنت بر تمام آدم های خودخواه.
کتاب نظریه انحطاط ایران سیدجواد طباطبایی را دانلود کنید بخونید
خدا می داند داخل شهر چه جوری می رونه. آخر رانت و پارتی بازی بیشتر از این نمیشه
از این تورم و بی پولی همه دارن خل میشن ، تقریبا بعیده روزی باشه تو ایستگاه مترو دروازه دولت درگیری لفظی یا حتی فیزیکی نبینم ، جامعه داره منفجر میشه
تيتر مسخره اي است. مثل اينه كه بگيم اگر كسي زد زير گوش پسرش، پس مي تواند بچه ديگري را خفه كند!!!
کسی که با زن و فرزند خود اینطور برخورد کند با دیگران چه ها کند؟
اسید پاشی ،اصفهان هم اختلاف خانوادگی؟ پنهانکاری دردی را دوا نمیکند؟ بفرض اینکه مسافر هم ،همسر ایشان بوده باشد؟ آیا اینگونه رفتاذ در انظار عمومی درست؟ است ،،،
واقعا این بداخلاقیها تاکجا ادامه خواهد داشت؟ راننده اتوّبوس شهری ویا راننده تاکسی که وظیفه وی رساندن همشهریانش به ایستگاه مقصدآنهاست وامنیت آنها درید اوست با کدامین استدلال از چراغ قرمز عبور می کند ویا رانندگی مخاطره آمیز دارد آیا عجله اوبیشتر از سرنشینانش است؟ این فرهنگ سازیها را کدامین ارگانها مسئولش هستند؟ این آموزشها را چه کسانی باید به اینگونه افراد بدهندو دهها سوال دیگر. این جانعه چگونه اصلاح میشود وکی؟
28 ﺳﺎﻟﻤﻪ ﺗﻬﺮاﻥ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ, ﺗﺎﺣﺎﻻ ﻳﻚ ﺗﺎﻛﺴﻲ ﻧﺪﻳﺪﻡ ﺑﺎ ﺁﺭاﻣﺶ و ﺭﻋﺎﻳﺖ ﻗﻮاﻧﻴﻦ ﺭاﻧﻨﺪﮔﻲ ﻛﻨﻪ
خود دولت میگوید 30 درصد مردم ایران روانی هستند در ضمن ایران در بین مردم تمام دنیا سرامد خشونت گرایی هستند که به عینه در رانندگی مردم و بچه کشی و بچه ازاری و زن ازاری انان دیده میشود انوقت شما به جذب نیروی کار امد اشاره میکنی؟؟؟ عزیز دنبالش را بگیر چرا مردم اینطوری شدند انوقت است که سوادت زیادتر میشه.
حالا مگه چکار کرد زنش رو سواری داد فقط یکم متفاوت
شما پول بده، فقط پول بده ،سازمان تاکسیرانی هم مجوز میده ، هم اگه خطایی کردی می بخشه . تاکسیرانی خیلی خوبه، خیلی
تو خط آزادی اسلامشهر مسافر یا باید سوار بشه یا راننده تاکسی له اش میکنه
اونوقت این زنه از آسمون افتاده رو کاپوت؟؟ کسی ک بپره رو کاپوت ماشین در حال حرکت عقلش مشکلی نداره؟
پاسخ ها
همخدانیان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
آفرین. نکته خیلی مهمی بود. اون هم بپره رو کاپوت و آنتنی که روی سقف ماشین هست رو بگیره. مثل بدل کارها
خودمون بايد دست به دست دهيم و اين سايكوپت ها رو انگشت نما كنيم ،همانطور كه گيرنده اين فيلم اين كار رو كرده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
بابا سایکوپث، یعنی فارسی این کلمه رو مینوشتی از کلاست چیزی کم میشد؟
بیماری روانی به کسایی که عقده دارن هم اطلاق میشه!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
بابا سایکوپث، یعنی فارسی این کلمه رو مینوشتی از کلاست چیزی کم میشد؟
حاصل آموزه هايي است كه مردم ديده اند
این زن چطوری رفته روی کاپوت در اون قسمت قرار گرفته؟
پاسخ ها
همخدانیان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
بدلکار بوده. تو دادگاه برای پرفتن مهریه اش هم بدلکاری خواهد کرد. این ها همه شون از یه قماش هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
نرفته. جلو ماشین بوده طرف به قصد زیر کردن رفته واسش که با خوش شانسی این خانوم افتاده روی کاپوت ماشین
من یک اصفهانی هستم . این مقاله شما اهانت به اصفهانی هاست . از این حرف که بگذریم چند سئوال برام پیش امده:
چرا حالا موقعی که شهر اصفهان در ماتم و غم است بخاطر شهادت محسن حججی و همه نگاه ها به اصفهان است شما می خواهید نگاه مردم را به این شهر عوض کنید ؟
در شبانه روز در شهر های مختلف ایران هزاران جنایت می شود چطور شما در مورد این موارد مقاله نمی نویسید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
منم یه اصفهانی هستم که تهران زندگی می کنم
آرزو دارم خدا به شما و امثال شما یکم عقل بده
راننده ای که همسرش را روی کاپوت می کشاند، مسافر را زیر چرخ له خواهد کرد!!!!!!!!
عجب ...
جامعه ایرانی به کجاداره میره
اينا همه توطئه دشمنانه!
مردم دلشون از جای دیگری پر است .............افتاده اند به جان هم.....
هم آن بخشی را درک می کنم که گفته اند این زن چه بلایی سر مرد آورده است که... نمونه اش همسرکشی های ناشی از سخت گیری در طلاق،طلاق های عاطفی، روزمرگی ها و روز مردگی ها..
هم آن بخش را قبول دارم که رفتار غیر انسانی بوده و جامعه رسما دارد به قهقرا می رود..
هم آن بخشی را درک می کنم که گفته اند این زن چه بلایی سر مرد آورده است که... نمونه اش همسرکشی های ناشی از سخت گیری در طلاق،طلاق های عاطفی، روزمرگی ها و روز مردگی ها..
واقعا که!
برام جالبه بود که نهادهای مدنی (تاکسیرانی) رو متهم به بی مبالاتی کردید در حالی که در حال حاضر نهادهایی مانند اسنپ و تپسی از توی خیابون راننده جذب می کنند!
گر حکم کنند که مست گیرند در شهر هرانکه هست گیرند
این حرکت از نظر قانون اقدام و سعی در قتل عمد محسوب ميشه
بعض مواقع یک طرفه قضاوت نکنیم شاید این زن اینقدر این بنده خدا رو تحت فشار گذاشته وآبروش جلوی همکاراش برده
ایا کسی درد دل یاشرایط راننده را شنید وقضاوت کرد؟؟؟؟؟
خدا شفا دهد واقعا!
متاسفانه راننده های تاکسی مشکلات زیادی دارند فرهنگ کم رانندگی در این افراد بارز است
متاسفانه همه ما اخلاق رو به هر بهانه ای خیلی راحت زیر پا میذاریم با توجیه اینکه تقصیر کارهای بقیه هست .
از زمان اسید پاشیا هنوز از مردم اصفهان میترسم
یعنی چی خانوادگی بوده ؟
اخلاق مرد رفت پی کارش
تاکسی رانی باید برای حفاظ ظاهر هم شد به طور موقت مجوز تاکسی این راننده را لغو کند.
با افزایش ۵ درثدی حقوق در سال آینده من هم روانی می شوم ،هم انقلابی
چرا بعضيها ميگن زن چه کار کرده که اين اتفاق افتاده. چرا نميگن مرد چه رفتارى داشته که ان خانم توى خيابان اعتراضشو نشان داده
هر بی ادبی و بی فرهنگی و دروغ تو جامعه هستند بارم با افتخار میگند ما فرهنگ چند هزار ساله داریم و به تمسخر دیگران میپردازند!!!! ایران بی فرهنگ ترین کشورهای دنیاست
شمای مسئول درافکارعمومی خجالت نمیکشی که رفتار یک راننده عمومی راتوجیه میکنی؟
انگار بتمنه
یک خبر در مورد تخلف راننده تاکسی زدی ۲۰ بار کلمه اصفهان را نوشتی حتی در کلمات کلیدی هم اصفهان را آوردی

توصیه اکید می کنم که انصاف را در مورد همه شهرها به میزان یکسان بکار ببر و از این اصفهان ستیزی بپرهیز تابناک

این توصیه آخرین بارست به تابناک ابلاغ می شود.
مسولان قضایی برای این راننده باید محکومیت سنگینی در نظر بگیر ند تا درس عبرتی برای بقیه بشه..
بی غیرت
بعد ۱۵سال از زمان فارغ التحصیلی رفتم اصفهان رانندگی مردمش بسیار افتضاح فقط از رانندگی بوق زدن رو بلدن و گذشت اصلا وجود نداره متاسفم برای شهری با این سابقه فرهنگی و توریستی .نمیدونم چی بر سر این مردم اومده خدا میدونه
یکی از نویسندگان کامنت های بالا اکثر رانندگان تاکسی را شهرستانی و فاقد فرهنگ شهری می دانند ....متاسفم از اینکه یک ایرانی به این درجه از انحطاط فکری رسیده که شهرستانی را روستایی می داند .
مشکل از انجایی اغاز میشود که برخی مردم مدام در تلگرام زندگی واقعی و مشکلات خود و جامعه را فراموش و به مشکل حاشیه ای چسبیده اند
با اینکه زن هستم ولی با گفته ناشناس موافقم که گفت: نمی دونیم که این زن چه بلایی سر اون مرد بیچاره در آورده و زنان جامعه ما بسیار بد و شارلاتان شده اند
خیلی مورد دیدم که خانمها جان مردو به لب رسوندن با زخم زبون با غر زدن با بی توجهی با شک و تردید و بی وفایی. بعد مرده عنان از کف داده توهینی کرده یا خدانکرده سیلی زده و بعد زن شروع کرده به مظلوم نمایی پیش قانون و مرد و خانواده خود و همسر
با اینکه زن هستم ولی با گفته ناشناس موافقم
کار از این حرفا گذشته
این اتفاقات قطره ای از اقیانوس بیکران ناهنجاری های اجتماعی ایران است
ای تف به این راننده ها.
راننده های تاکسی و اتوبوسهای واحد فکر میکنند خیابانهای شهر مال اونهاست هر کاری دوست دارند انجام میدهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار