بازدید 7593

توضیحات آموزش و پرورش درباره عکس آقای وزیر

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به دنبال انتشار تصاویری از بنرهای تبلیغاتی بازگشایی مدارس در معابر شهر مشهد که حاوی عکس بزرگی از وزیر آموزش و پرورش بود، توضیحاتی به منظور تنویر افکار عمومی ارائه کرد
کد خبر: ۷۳۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 26 September 2017
فارس نوشت: مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به دنبال انتشار تصاویری از بنرهای تبلیغاتی بازگشایی مدارس در معابر شهر مشهد که حاوی عکس بزرگی از وزیر آموزش و پرورش بود، توضیحاتی به منظور تنویر افکار عمومی ارائه کرد:

الف: برخلاف آنچه در خبرها آمده است، در تهیه این بنرها، هیچ سفارشی به شهرداری ارائه نشده و بنرهای مذکور مستقیماً توسط آموزش وپرورش مشهد تهیه و نصب شده است.
ب: تصویر منتشر شده صرفاً یکی از چند بنر تهیه شده توسط آموزش و پرورش مشهد را نشان می دهد و بنرهای دیگر حاوی تصاویر، نمادها و جملاتی از دفاع مقدس، محرم، سخنان مقام معظم رهبری و ... بوده که در خبرها به آن اشاره‌ای نشده است.
ج: علی رغم نکات فوق، انتشار این بنر با سیاست های رسانه‌ای آموزش و پرورش و تاکید وزیر محترم تطابق نداشته و اقدامی غیرقابل دفاع است. بدون شک، تمهیدات متقضی در این رابطه برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه صورت خواهد گرفت. همچنین تذکر لازم به اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی داده شد.

شایان ذکر است؛ در همایش اخیر مدیران روابط عمومی ستاد و استان ها، یکی از سیاست های رسانه ای این وزارتخانه، «پرهیز از بزرگ نمایی نامتعارف و تملق‌آمیز تصاویر مسئولان و مدیران آموزش و پرورش» و در مقابل، «برجسته سازی نقش ذینفعان اصلی آموزش و پرورش، یعنی دانش آموزان و معلمان» اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل