بازدید 4929

قلعه‌نویی:ازشکایت‌فردوسی‌پورنمی‌ترسم،امروزکی‌روش‌رابازی‌می‌دهم

کد خبر: ۷۳۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 26 September 2017
سرمربی تیم ذوب‌آهن با بیان اینکه روی حرف‌هایی که علیه فردوسی پور زده، می‌ایستد گفت: مشکل سوارز هم حل شده و می‌تواند فردا در بازی شرکت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی با اشاره به جنجال استنلی سوارز و افشاگری برنامه نود گفت: ما برای جذب مهاجم خارجی بیش از 70 - 80 فیلم دیدیم و باید تلاش می‌کردیم تا بازیکن خوبی در خط حمله جذب کنیم. من با شیعی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون صحبت کردم و او گفت اگر قوانینی که برای جذب بازیکن خارجی گذاشته‌اند فصل قبل هم بود، بهترین بازیکن خارجی فعلی لیگ ما که گادوین منشا باشد نمی‌توانست به فوتبال ما بیاید.

قلعه‌نویی اظهار داشت: طبق قوانینی که آقایان گذاشته‌اند می‌توانیم بازیکن افغانستانی بگیریم اما بازیکن برزیلی نه! این قانون باید تغییر می‌کرد تا ما بتوانیم سوارز کی‌روش را جذب کنیم. این قانون برداشته شد و ما می‌توانیم از بازیکن برزیلی که به خدمت گرفته‌ایم استفاده کنیم. از دوستان خواهش می‌کنم اگر می‌خواهند قانونی تصویب کنند از افراد کارشناس و خبره استفاده کنند، نه اینکه یکسری قوانینی بگذارند و این همه حرف و حدیث پیش بیاید مثل اینکه می‌گویند آذری در سازمان لیگ است و حرف و حدیث‌هایی برای ما درست می‌کنند اگر اینطور بود که 8-7 امتیاز از ما گرفته نمی‌شد. در لیگ 7-8 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم و به خاطر همین اشتباهات از جام حذفی کنار رفتیم. این هجمه‌ها و حرف و حدیث‌هایی که ایجاد شده اگر من در ذوب‌آهن نبودم هیچ وقت پیش نمی‌آمد.

قلعه‌نویی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور قصد دارد به خاطر حرف‌های او در نشست خبری قبل در دادگاه شکایت کند،‌ خاطر نشان کرد: من حرف‌هایم را زده‌ام و هر کس می‌خواهد، شکایت کند. آدمی هستم که روی حرفم می‌ایستم، گردنم هم از مو نازک‌تر است و اگر شکایت کند که این اتفاق رخ نداده پای حرفم خواهم ایستاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل