بازدید 3561
پیش بازی

استقلال دررشت بدنبال اکسیر برگشت

استقلالی‌ها در بازی مقابل سپیدرود فرمانده‌ای ندارند. آن هم مقابل تیمی که چهار هفته است شکستی نخورده و در میانه‌های جدول جای دارد.
کد خبر: ۷۳۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 26 September 2017
لیگ برتر فوتبال به هفته هشتم رسید و امروز (سه‌شنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود و در مهم‌ترین دیدار هفته استقلال در رشت میهمان سپیدرود خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرطرفدار پایتخت که در قعر جدول است باید بدون سرمربی و چندین مهره اش به مصاف سپیدرودی برود که این روزها روحیه دارد. استقلال در شرایطی باید در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف سپیدرود برود که قعرنشین و در رده شانزدهم جدول است. آن هم بدون سرمربی و از هفته گذشته که علیرضا منصوریان از سمت خود استعفا کرد و دستیارانش هم تیم را ترک کردند، هنوز سرمربی آبی‌ها انتخاب نشده است.

مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند میک مک‌درموت، مربی بدنساز تیم‌شان را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کنند اما این مربی هم محروم است و نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. از همین‌رو از کادرفنی آبی‌ها هیچ‌کس به جز صالح مصطفوی روی نیمکت نخواهد بود که او هم فقط آنالیزور است و مسلماً با این شرایط و مسئولیتی که به عهده دارد، کار سختی پیش‌رو خواهد داشت.

به نوعی می‌توان گفت استقلالی‌ها در بازی مقابل سپیدرود فرمانده‌ای ندارند. آن هم مقابل تیمی که چهار هفته است شکستی نخورده و در میانه‌های جدول جای دارد. سپیدرود تیمی بود که شاید کمتر کسی روی آنها حساب باز می‌کرد، اما شاگردان علی نظرمحمدی با همین شرایط در چهار هفته گذشته موفق به شکست صنعت نفت و پیکان شده‌اند و در بازی‌های خارج از خانه مقابل سپاهان و استقلال خوزستان هم به تساوی رسیده‌اند. سپیدرود در بازی‌های خانگی خود فقط یک شکست مقابل سیاه‌جامگان دارد و از نظر آماری مطمئناً می‌توان روز سختی را برای آبی‌ها تصور کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار