بازدید 14241
۹
خبر

فرانک رایکارد؛گزینه جدیدوعجیب سرمربیگری استقلال

جالب اینجاست که رایکارد در دسامبر۲۰۱۶ اعلام کرده که دیگر پیشنهاد هیچ تیمی را برای سرمربیگری نمی پذیرد و این درحالی است که محمد نوری عضو کمیته فنی استقلال اعلام کرده بود یک نفر گفته می خواهد رایکارد را با قیمتی مناسب به تهران بیاورد!
کد خبر: ۷۳۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 26 September 2017
دیروز قرار بود نماینده باشگاه استقلال و فاتح تریم آخرین مذاکرات را در استانبول انجام دهند و نتیجه به اطلاع افکار عمومی برسد اما خبری نیامد که نیامد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار نماینده استقلال در منزل فاتح تریم اتفاق افتاد و البته تریم ابراز تمایل کرد در صورتی که مبلغ مورد پیشنهادش یعنی همان ۵ میلیون دلار برای دو سال تامین شود به استقلال می آید. در نهایت نماینده باشگاه استقلال در تماسی که با هیات مدیره باشگاه استقلال داشته اینطور پاسخ می گیرد که مدیران استقلال برای اوکی گرفتن از وزارت ورزش و تامین هزینه درخواستی فاتح تریم، از سرمربی ترک تبار دو روز وقت بگیرند.

در این میان نام فرانک رایکارد از زبان محمد نوری، عضو جدید کمیته فنی استقلال و مدافع این تیم در دهه ۷۰ شنیده شد. فرانک رایکارد از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ سرمربی تیم ملی هلند، از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ سرمربی اسپارتاروتردام، ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ بارسلونا، ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ گالاتاسرای و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ سرمربی تیم ملی عربستان بوده است. از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ هم تیمی نداشته و بیکار بوده است. البته از سال ۲۰۱۳ در یک آکادمی فوتبال در آمریکا کار کرده . جالب اینجاست که سایت برنامه نود نوشته که رایکارد در دسامبر ۲۰۱۶ اعلام کرده که دیگر پیشنهاد هیچ تیمی را  برای سرمربیگری نمی پذیرد و این درحالی است که محمد نوری اعلام کرده بود یک نفر گفته می خواهد رایکارد را با قیمتی مناسب به تهران بیاورد!

فرانک رایکارد؛گزینه جدیدوعجیب سرمربیگری استقلال
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
هر بازیکن خوبی مربی خوبی نمیشه ...اون درامتحان مربیگری رد شده.... فساد دوباره داره پا میگیره.....
هزینه کنید تا جایی که ممکن هزینه کنید، کشور ما نه اینکه بیکار نداره نه اینکه دختر و پسرهای بخت برگشته نداره نه اینکه کارگرها بنده خدا دارن به بدبختی زندگی سر می کنند. هزینه کنید برای این تیم های زپرتی که تو دنیا نظیر نداره که تیم دولتی از جیب مردم براش هزینه کنند.
براى " اوكى " گرفتن؟؟؟؟؟
لطفا اگر زحمتى نيست فارسى را پاس بداريد.
این خط این هم نشان فقط اسامی مربیان بزرگ را سر زبانها می اندازند دست آخر میرسن به مظلومی و قلعه نوعی
باشگاه استقلال افتاده دست یه مشت دلال!!!
یه پرونده حقوقی دیگه برا آینده خخخخخخ
اینا همه اش حرقه هر روز یه اسم میارن هوادار آروم شه آخرش همین میک درموت اگه دو سه تا نتیجه خوب بگیره میشه تا پایان فصل و ...
طبق معمول یک مربی خارجی گران را می آورند و پس از 6 ماه او را اخراج کرده و حقوقش را هم نمیدهند و بعد از 2 سال با حکم فیفا هم حقوق مربی و هم جریمه را داده و هم تیم برای مدتی محروم میشود. حالا ببینید اینطور میشه یا نه. مردم از تکرار این داستان خسته شده اند.
چهره تبلیغاتی با پول میلیاردی و بعد اخراج ریکارد و حکم دادگاه و محکومت استقلال و پرداخت پول و همین قصه تکراری .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان