بازدید 3019

پیام باشگاه استقلال به مناسبت ٧٢سالگی

کد خبر: ۷۳۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 26 September 2017
سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با صدور پیامی سالروز تاسیس باشگاه استقلال را تبریک گفت.

به گزارش تابناک ورزشی، چهارم مهر سال ۱۳۲۴ باشگاه استقلال با نام دوچرخه سواران تاسیس شد. به همین مناسبت سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال طی پیامی ۷۲ سالگی این باشگاه را تبریک گفت.
پیام او که بر روی سایت باشگاه استقلال منتشر شده به شرح زیر است:« چهارم مهرماه سالروز تاسیس باشگاهی است که امروزه میلیونها هوادار عاشق در تمام جهان دارد.هوادارانی که با پیروزی هایش خوشحال و با ناکامی هـایش دلگیر می شوند. باشگاه استقلال از همان روزهای آغازین با لباس آبی لاجوردی در دل علاقمندان به فوتبال جای خودش را پیدا کرد و موفقیت های این تیم در جام های داخلی و در ادامه قهرمانی در آسیا  باعث شد تا این تیم موفق ترین تیم ایرانی باشد.
این موفقیت ها پس از انقلاب اسلامی هم ادامه یافت با هدایت مرحوم پورحیدری موفق شد دومین ستاره آسیایی خود را بدست آورد تا از پر افتخارترین تیم های آسیا شود. البته مجموعا حضور در چهار فینال آسیایی بخشی از افتخارات باشگاه پرافتخار استقلال می باشد. باشگاه استقلال در مجموع لیگ های تخت جمشید، آزادگان، جام حذفی، لیگ برتر خلیج فارس و جام باشگاه های آسیا، 35 بار قهرمان شده و مطمئنا این موفقیت‌ها ادامه دار خواهد بود و ویترین موفقیت های استقلال بازهم با تلاش مدیریت، مربیان، بازیکنان و حمایت هواداران میلیونی، مملو از جام های بیشتر می شود.
امروز به احترام ۷۲ سالگی باشگاه مردمی استقلال از جای خود برمی‌خیزیم  و باهم عهد می‌بندیم تا با تمام توان برای موفقیت باشگاهمان تلاش کنیم و دل هواداران استقلال، که  مالکان اصلی این تیم پرافتخار هستند را شاد کنیم. به امید روزهای خوب برای استقلال بزرگ و پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره کهن.»

لوگوی استقلال
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل