بازدید 8855
۲
در پانصد و دوازدهمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

درآمد سالانه «باب اسفنجی»، یک‌سوم درآمد نفتی ایران!/ اعتراض‌ کارگران غیرقانونی سرکوب شد/ برنامه ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای جلوگیری از قاچاق کالا در فضای مجازی چیست؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: برجام، راهی با چشم‌اندازی مبهم؛ باشگاه‌های دولتی و انتخاب سلیقه‌ای مدیران آنها؛ را بشنوند.
کد خبر: ۷۳۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵ 26 September 2017
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در پانصد و دوازدهمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.
 
درآمد سالانه «باب اسفنجی»، یک‌سوم درآمد نفتی ایران!
اعتراض‌هایی که غیرقانونی سرکوب می‌شوند
برجام، راهی با چشم‌اندازی مبهم
باشگاه‌های دولتی و انتخاب سلیقه‌ای مدیران آنها
برنامه ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای جلوگیری از قاچاق کالا در فضای مجازی چیست؟
تعداد بازدید : 473
 
 
تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
خوشحالم که حداقل سایت وزین تابناک در مورد مقایسه تاثیر گذاری یک کارتون باب اسفنجی با صنعت نفت ایران اقدام کرده و نشان از نگرش قابل توجه این سایت از دنیای جدید دارد و به امید روزی که مدیران رده اول کشور بفهمند که سرمایه های بالقوه ای همچون توریسم یا صدها مشابه آن در کشور بخاطر نوع نگاه صرفا مذهبی دگم و متحجرانه مغفول مانده و میلیونها جوان بیکار و میلیاردها دلار پول به هدر میروند و زیرساختهای کشور مستهلک میگردند و هیچ به هیچ .
باب اسفنجی خیلی خوب بود :))
ساعت صفر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان