بازدید 4412

فتح‌الله‌زاده:استقلال یکی مثل برانکو می‌خواهد

کد خبر: ۷۳۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 25 September 2017
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال فاتح تریم را گزینه مناسبی برای هدایت استقلال نمی‌داند و معتقد است که او اخلاق تندی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، فتح‌الله‌زاده که اخیرا هم با مدیرعامل فعلی استقلال چالش رسانه‌ای پیدا کرده بود، در مصاحبه با همشهری ورزشی در خصوص وضعیت فعلی استقلال به سوالات پاسخ می‌دهد.
  
مثل اینکه شما قرار بود جمعه‌شب مهمان برنامه شب‌های فوتبالی باشید اما این موضوع منتفی شد؟
بله، درست است.
 
 چرا به این برنامه نرفتید؟
واقعیت این است که برای دعوت کردن، مرا دیر در جریان گذاشتند و راننده من هم جمعه نبود. تا بخواهند بحث آفیش صدا و سیما را هماهنگ کنند دیگر دیر شده بود و در نهایت حضور من در برنامه جمعه شب منتفی شد.
 
 ولی می‌گویند به دلیل شرایط بحرانی استقلال، در نهایت تصمیم بر این گرفته شد که در این برنامه نباشید؟
اصلا اینطور نیست. من حتی اگر می‌خواستم به این برنامه هم بروم قرار نبود حرفی بزنم که وضعیت استقلال خراب شود. من استقلالی هستم و نمی‌خواهم این تیم وارد بحران شود. برخی دوستان هم مدام می‌گویند که من می‌خواهم کاری کنم به استقلال برگردم ولی اینطور نیست.
  
به نظر شما در این شرایط مربی خارجی برای استقلال بهتر است یا ایرانی؟
به نظر من استقلال قهرمانی در لیگ را تقریبا از دست داده است و در این شرایط انتخاب یک مربی خوب خارجی می‌تواند شرایط را تغییر دهد. استقلال می‌تواند روی قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه در لیگ برتر تمرکز کند. استقلال نباید مربی معمولیِ خارجی بیاورد و این تیم مربی کاربلد و کارنامه‌دار می‌خواهد. البته فقط کارنامه‌ای که برای گذشته باشد مهم نیست و مربی استقلال باید یک مربی به‌روز و با انرژی باشد.استقلال ازیگنان خوبی دارد ولی به سرمربی این فرصت داده نشد تا کارش را انجام دهد. در واقع هیات مدیره منصوریان را به حاشیه برد و تمرکز او را به هم زد.
 
 نظر شما در مورد فاتح تریم چیست؟
فاتح تریم اسم بزرگی است و در ترکیه هم محبوب است ولی اخلاق این مربی تند است و گزینه مناسبی برای استقلال نیست.او با فوتبال کشور خودش هم درگیر است.باید فردی بیاید که به خوبی با باشگاه تعامل داشته باشد.
  
مثلا مثل برانکو آرام باشد؟
برانکو خودش آرام ولی فوتبالش طوفانی است. شما دیدید که در پرسپولیس چه اتفاقات و مشکلاتی ایجاد شد اما برانکو کارش را به بهترین شکل انجام داد. من کار برانکو را می‌پسندم، استقلال یکی مثل او را می‌خواهد و البته من امیدوارم استقلال یک مربی بهتر از برانکو را بیاورد.
 
 در مورد استعفای منصوریان چه صحبتی دارید؟
رفتن او مرا ناراحت کرد. مدیریت غلط در استقلال باعث شد تا منصوریان بسوزد. وقتی هفته چهارم بهخ او التیماتوم دادند، در واقع آرامش را از منصوریان گرفتند. استقلال از همان جا ضربه خورد. یادم می‌آید که هیات مدیره استقلال به ناصر حجازی هم اواتیماتوم داد که این کار در هفته ششم اشتباه بود.
 
 شما هم موافقت کردید؟
خیر، هیات مدیره اولتیماتوم داد اما من به شدت مخالف بودم.
 
 فکر می‌کنید شرایط استقلال بهتر شود؟
امیدوارم با درایت وزارت ورزش و مدیران استقلال، شرایط بهتر شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی