بازدید 4129

آمارگلزنی پرسپولیس با زوج منشا و علیپور

منشا و علیپور، ۶۴ دقیقه در لیگ برتر و ۲۶ دقیقه در لیگ قهرمانان کنار هم بازی کرده‌اند. ۶۴ دقیقه داخلی مقابل گسترش بود که هیچ گلی برای پرسپولیس نداشت. بر خلاف آن، درآسیا بازی رفت با الاهلی، استفاده از زوج علیپور و منشا در۲۶دقیقه پایانی ۲گل برای پرسپولیس به همراه داشت
کد خبر: ۷۳۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 25 September 2017
با حضور طارمی، زوج علیپور و منشا این فصل فقط ۹۰ دقیقه فرصت بازی کنار هم را پیدا کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، خرید گادوین منشا، سومین گلزن فصل پیش لیگ برتر در نقل و انتقالات تابستانی باعث شده پرسپولیسی‌ها با خیال راحت‌تری به روزهای بدون طارمی فکر کنند. سایت نود منشا با وجود دقایق کم بازی در این فصل یک بار در جریان بازی، یک بار با ضربه آزاد و یک بار هم با ضربه پنالتی گل‌های حساسی برای پرسپولیس زده و یکی از عوامل اصلی حضور سرخپوشان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

با این وجود با بودن طارمی، علیپور و منشا این فصل زیاد فرصت بازی کنار هم را پیدا نکرده‌اند. هر دو نفر، معمولا زوج طارمی بوده‌اند و دقایق آخر بازی با پیکان، در کنار او خط حمله سه نفره پرسپولیس را ساختند. حالا زوج دو نفره منشا و علیپور، قرار است در ادامه فصل خط آتش ثابت پرسپولیس باشد. زوجی که در تک بازی لیگ برتر، موفق نبود اما در لیگ قهرمانان نتیجه فوق العاده‌ای داشت.

منشا و علیپور، ۶۴ دقیقه در لیگ برتر و ۲۶ دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا کنار هم بازی کرده‌اند. ۶۴ دقیقه بازی در لیگ برتر، مقابل گسترش فولاد بود که هیچ گلی برای پرسپولیس نداشت. بر خلاف آن، در لیگ قهرمانان و بازی رفت با الاهلی، استفاده از زوج علیپور و منشا در ۲۶ دقیقه پایانی ۲ گل برای پرسپولیس به همراه داشت. دو گلی که یکی از آن‌ها، با پاس علیپور و گلزنی منشا بدست آمد.

آمار ۲ گل در ۹۰ دقیقه، دقیقا مساوی با آمار پرسپولیس در مجموع جام‌های این فصل است. پرسپولیسی‌ها در ۹ بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان، مجموعا ۱۸ گل زده‌اند و با زوج علیپور و منشا هم آمار مشابهی دارند. اگر همین روند در بازی فردا هم ادامه داشته باشد، شاید پرسپولیسی‌ها با خیال راحت به استقبال روزهای بدون آقای گل بروند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر