بازدید 2507
۱

گزینه‌های آمریکا در قبال کره‌شمالی رو به اتمام است

مقام ارشد سابق عملیات‌های مرکز ضد اطلاعات سازمان سیا هشدار دادند گزینه‌های آمریکا برای بحران کره شمالی در حال تمام شدن است.
کد خبر: ۷۳۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 25 September 2017
مقام ارشد سابق عملیات‌های مرکز ضد اطلاعات سازمان سیا هشدار دادند گزینه‌های آمریکا برای بحران کره شمالی در حال تمام شدن است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، لون آگوستنبرگ، رئیس سابق عملیات‌های مرکز ضد اطلاعات سازمان سیا اظهار کرد: گزینه‌های ما سریعا در قبال کره شمالی در حال اتمام هستند. با این حال هرچند که من سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل را درک می‌کنم اما این حملات شخصی زمانی که شما به دنبال کسی مثل رهبر کره شمالی هستید و با درنظر گرفتن فرهنگ آنها هرچند که باعث حفظ وجهه می‌شوند اما تنش‌ها و خصومت‌ها را افزایش می‌دهند و ما هم اکنون گزینه‌های محدودی داریم.

آگوستنبرگ گفت: آمریکا باید اعمال فشارهای حتی بیشتر علیه چین را بررسی کند تا این کشور را وادار به اتخاذ موضعی سرسختانه تر در قبال پیونگ یانگ کند.

او ادامه داد: چینی‌ها باید واقعا جلوی هرچیزی را که به کره شمالی می‌رسد بگیرند و باید فشارهای بیشتری به چین حتی اگر به معنی عدم پرداخت بدهی‌های ما به آنها باشد وارد کند.

وی افزود: چین در عمق وجود خود احساس می‌کند که آمریکا تهدید شماره یک آنهاست نه کره شمالی و من فکر می‌کنم که ما باید این احساس آنها را برعکس کرده یا دورنمای آنها را تغییر دهیم.

آگوستنبرگ اظهار داشت: به چینی‌ها توصیه کنید که اگر کره شمالی را مجبور به کنار گذاشتن سلاح‌های هسته‌ای‌اش نکند ما نیز اعتراضی به مسلح کردن ژاپن، ویتنام و فیلیپین به سلاح هسته‌ای نخواهیم کرد. تصور کنید این وضعیت چقدر چین را تهدید خواهد کرد.

این اظهارات آگوستنبرگ در حالی مطرح شده که اخیرا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی جنگ لفظی شدیدی پیدا کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قربونت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان