بازدید 4240

قوه قضائیه هر چه سریعتر مسائل مربوط به موسسات مالی را به نتیجه برساند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته‌ای متشکل از اعضای ستاد کل نیروهای مسلح و دو نفر از نمایندگان تشکیل شده و جلساتی را برای پیگیری اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران برگزار کرده‌اند.
کد خبر: ۷۳۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 24 September 2017
حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران اجرایی نشده است، اظهار داشت: علاوه بر این قانون که اجرا نشده قانون بیمه شخص ثالث نیز برای صدور گواهینامه نیاز به کارت پایان خدمت ندارد و می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند اما هنوز اجرا نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چندین روز از تجمع سپرده گذاران کاسپین در مقابله قوه قضائیه می‌گذرد، بیان کرد: ماده 36 را در خصوص بانک مرکزی تصویب کرده‌ایم اما مشخص نیست چه سرانجامی پیدا کرده است، همچنین در خصوص موسسات مالی ثامن‌الحجج، البرز، آرمان و پردیسبان وضعیت بدی را برای چندین میلیون خانواده ایرانی ایجاد کرده است.

وی افزود: هنوز پول گندم کشاورزان پرداخت نشده در حالی که ما در اینجا قانون وضع می‌کنیم اما برای اجرای آن پیگیری نمی‌کنیم که باید چاره‌اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی مطهری که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: در خصوص عدم اجرای قوانین باید مجلس پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص عدم اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران کمیته‌ای از اعضای ستاد کل نیروهای مسلح و دو نفر از نمایندگان نیز در حال پیگیری هستند که جلساتی را نیز برگزار کرده‌اند، گفت: در خصوص موسسات مالی نیز این موضوع به قوه قضائیه ارجاع داده شده است و طبق ماده 236 آیین‌نامه داخلی، قوه قضائیه باید نتیجه را زودتر اعلام کند ولی متأسفانه در این مواقع مشاهده کرده‌ایم که این ارسال‌های ماده 236 با تأخیر در قوه قضائیه رسیدگی شده است که اگر به نتیجه نرسد ما باید راه دیگری را برای رسیدگی به مشکلات موسسات مالی انتخاب کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی