بازدید 4634
سوژه

طارمی آخرفصل، پرسپولیس محروم ازخرید را رها می کند؟

طارمی آخر این فصل به امتحان جدیدی گام می گذارد. طارمی 4 ماه امسال را به عنوان محروم در تیم نبوده و بخاطر او پرسپولیس نمی تواند بازیکن جدید هم بگیرد. بنابراین اگر او درجام جهانی بازی کرده و مشتری داشته باشد در معرض یک انتخاب بزرگ قرار می گیرد.
کد خبر: ۷۳۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 24 September 2017
صرف نظر از اینکه پرسپوليس در دادگاه عالي ورزش چه نتيجه‌اي خواهد گرفت، سرخپوشان از دو پنجره بعدي نقل‌وانتقالات محروم هستند و اين يعني نمي‌توانند در زمستان امسال و تابستان سال بعد بازيكن بگيرند. 

به گزارش تابناک ورزشی، با اين وجود خوش‌شانسي پرسپوليسي‌ها اين است كه اين تيم فعلا بنيه فني خوبي دارد و از تركيب قدرتمندي برخوردار است. يازده بازيكن اصلي پرسپوليس جزو بهترين‌هاي ايران هستند و روي نيمكت هم حضور ستاره‌هايي مثل گادوين منشا، سيامك نعمتي، بشار رسن و شايان مصلح تا حدي خيال سرخپوشان را راحت مي‌كند. 

به اين ترتيب پرسپوليس فعلا نان حضور قدرتمند تابستاني در بازار نقل‌وانتقالات را مي‌خورد و در صورتي كه اتفاق خاصي رخ ندهد، بسيار بعيد است كه قرمزها حتي با وجود يار نگرفتن در دو پنجره بعدي هم به مشكل بخورند. البته در حال حاضر قرارداد بازيكناني مثل مهدي طارمي، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و كمال كاميابي‌نيا در پايان فصل با پرسپوليس تمام مي‌شود، اما دور از ذهن است كه با شرايط پيش آمده، آنها قراردادشان را تمديد نكنند. 

پرسپوليس هم مثل استقلال و تراكتورسازي كه اخيرا به همين درد مبتلا شدند، مشكلي براي تمديد قرارداد با بازيكنانش ندارد. به علاوه نفراتي مقل احمد نوراللهي و اميد عاليشاه هم كه هنوز با پرسپوليس قرارداد دارند، بعد از پايان خدمت سربازي مي‌توانند به اين تيم برگردند. 

بسیاری از باشگاه‌ها به همین دلیل سراغ بازیکنان تراکتور نرفتند و باید دید این همراهی درمورد پرسپولیس هم اتفاق می افتد؟ تصمیم خود طارمی هم بسیار مهم است ؛ او دوسال است درپایان فصل ساز رفتن کوک می کند اما آخر این فصل میزان پایبندی او به اخلاق به بوته آزمایش سختی سپرده می‌شود. طارمی 4 ماه سال را نبوده و بخاطر او پرسپولیس نمی تواند بازیکن جدید هم بگیرد بنابراین اگر او درجام جهانی بازی کرده باشد و مشتری داشته باشد در معرض یک انتخاب بزرگ است وآن اینکه در پرسپولیس می ماند ویا به دنبال بلند پروازیهایش به اروپا خواهد رفت و پرسپولیسی‌ها را دست خالی خواهد گذاشت؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل