بازدید 4369
واکنش

کناره‌گیری‌روشن‌ازکمیته‌فنی‌استقلال‌باشدیدترین‌حملات‌به‌افتخاری

کد خبر: ۷۳۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 24 September 2017
حسن روشن در واکنش به حبری که به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه استقلال انتخاب شده، شدیدترین حملات را خطاب به مدیرعامل استقلال انجام داد و از این عنوان انصراف داد.

به گزارش تابناک ورزشی، این چهره قدیمی و جنجالی استقلال که با چندمدیرعامل اخیر باشگاه همواره درگیری و اختلاف داشته است، گفت: من از این موضوع خبر ندارم و فقط شنیدم که چنین صحبتی شده، آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام که آقایان بخواهند به همین راحتی با آبروی ما بازی کنند. اگر قرار باشد آبروی کسی برود، خود آن فرد می‌تواند آبروی خودش را ببرد و کسی حق ندارد با آبروی کسی بازی کند. جالب است که آقایان کمیته فنی تشکیل داده‌اند، اما همین امروز در روزنامه‌ها دیدم که افتخاری گفته بود دنبال فاتح تریم هستیم. آقای افتخاری! «لجن‌زاری: که درست کردی را بیشتر از این هم نزن! اگر از انتخاب سرمربی چیزی می‌دانستنی، از روز اول درست انتخاب می‌کردی.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه محمدحسین قریب هم به دلیل برخی اتفاقات حاضر به حضور در هیات مدیره نشد، اظهار داشت: قریب حق داشت که به هیات مدیره نیاید. سرمربی انتخاب شده بود، هیات مدیره و مدیرعامل نادان قبلی همه کارها را کرده بودند و بعد هیات مدیره تشکیل دادند. طبیعی است که قریب نیاید.

حسن روشن ادامه داد: فقط یک سوال دارم که هیات مدیره چه اجازه‌ای به مدیرعامل داده که او به دنبال انتخاب سرمربی برود؟ پس نقش کمیته فنی که خودشان انتخاب کرده‌اند، چیست؟ می‌خواهند مردم را گول بزنند؟ اگر هم می‌خواهند کمیته فنی تشکیل بدهند، با نفرات کمیته قرارداد ببندند، نه اینکه حکم بدهند و دو روز بعد این حکم باطل شود و عده دیگری را بیاورند. ما آبرو داریم و نمی‌گذاریم با آبروی ما بازی شود.

«آبراموویچ صاحب باشگاه چلسی است و با مورینیو دعوا کرد که در نهایت گفت او را نمی‌خواهم، اما کمیته فنی شرایط را بررسی کرد و گفت مورینیو باید بماند. آبراموویچ با اینکه مالک باشگاه است در کار کمیته فنی دخالت نکرد و او هم گفت مورینیو باید بماند». پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این جمله به ماجرای استعفای علیرضا منصوریان و پذیرفته شدن این استعفا اشاره کرد و افزود: اینها منتظر بودند منصوریان استعفا کند که پولش را ندهند. دیدید که بلافاصله هم استعفا را قبول کردند، چون آخر شب استعفا شد و صبح این استعفا را قبول کردند و هیچ بررسی صورت نگرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل