بازدید 11352

کاهش ۶ درجه‌ای دما در سواحل خزر

کد خبر: ۷۳۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 24 September 2017
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران شدید در استان‌های گیلان، مازندران و سمنان از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، طی دو روز آینده برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات سمنان و برخی مناطق استان اردبیل افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه (۴ مهرماه)، علاوه بر این استان‌ها برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: شدت بارش امروز در استان گیلان، فردا در استان‌های گیلان ، شرق مازندران ، گلستان ، شمال سمنان و روز سه‌شنبه در استان گلستان و ارتفاعات سمنان رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳ مهرماه)، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۳ مهرماه) کمی ابری، گاهی با وزش باد، اوایل شب با افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد همراه خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر