بازدید 2977

واکنش اسدی به لغوبازی باتوگو:مامقصر نیستیم

کد خبر: ۷۳۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 24 September 2017
رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید برای برگزاری دیدار دوستانه ایران مقابل توگو، هر موضوعی به این کمیته ابلاغ شده بود، انجام شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیرا اسدی در خصوص ماجرای لغو دیدار دوستانه ایران و توگو که طبق برنامه قرار بود 13 مهرماه در شهر کازان روسیه برگزار شود، گفت: یکسری مشکلات ویزایی وجود دارد که این مسئله نیز در حال حل و فصل شدن است. وی در پاسخ به این سؤال که یعنی گرفتن ویزا برای بازیکنان تیم ملی دچار مشکل شده؟ اظهار داشت: بهتر است سایر مسائل را از سازمان تیم‌های ملی و دبیر این سازمان پیگیری کنید که در جریان کامل مسائل است.

رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود این کمیته باید یک سری هماهنگی‌ها را انجام می‌داد که این هماهنگی‌ها صورت نگرفته و به همین دلیل بازی لغو شده است، خاطرنشان کرد: ما هر چیزی که لازم بود را انجام داده‌ایم و تقصیر را گردن کمیته روابط بین‌الملل نیندازند. بهتر است این مسائل را از آقای خراطی که دبیر سازمان تیم‌های ملی است، پیگیری کنید.

اسدی در واکنش به این موضوع که پس شما به عنوان رئیس کمیته روابط بین‌الملل این مسئله را که باید برخی هماهنگی‌ها از سوی شما صورت می‌گرفت و این کار انجام نشده را رد می‌کنید، تصریح کرد: هر چیزی که به ما ابلاغ شده بود، انجام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل