بازدید 12768
گزارش اختصاصی تابناک از عواقب مدیریت ضعیف باشگاه های بزرگ ایران؛

شوک بعدی به پرسپولیس و استقلال؛ حکم شکایت دربی لغو شده آلمان!

جای تعجب است که چگونه وزارت ورزش دولت روحانی، بر دیپلماسی یکی از مهمترین فدراسیون های زیرمجموعه اش و همچنین باشگاه های مهم فوتبال کشور با نهادی مثل فیفا نظارت نمی کند؟ شرکت قبلی واسطه در سامانه پیامکی که دستش با ورود ایرانسل از سفره چرب سرخابی ها قطع شد، هم خودش را کنار کشیده. دو مدیرعامل هم توجهی به این خطر نمی کنند
کد خبر: ۷۳۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 24 September 2017
سال گذشته استقلال و تراکتورسازی با حکم سنگین فیفا محروم شدند و حالا پرسپولیس دیگر تیم بزرگ فوتبال ایران! ولی به نظر نمی رسد فوتبال ایران از این احکام شدید درس گرفته باشد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، ضعف مفرط مدیریت در فوتبال ایران همچنان قربانی می گیرد و هزینه های چند میلیاردی برای این رشته ورشکسته می تراشد. آخرین نمونه آن جریمه بیش از سه ونیم میلیاردی بابت بی توجهی به قوانین در انتقال مهدی طارمی به پرسپولیس است و البته این جریمه، تنها یک هفته پس از تأمین رقم هشت میلیارد تومانی حکم فیفا در پرونده ژوزه پرتغالی به دست طاهری رسیده است.

هرچند در نخستین ساعات انتشار خبر اختصاصی تابناک در مورد محرومیت پرسپولیس و طارمی، مدیر روابط عمومی این مجموعه با دستپاچگی و در اقدامی ناشیانه خبر را تکذیب کرد؛ اما ساعتی نگذشت که مدیران پرسپولیس شوک ناشی از اقدام و عملکرد خود در نادیده انگاشتن اخطارهای متعدد رسانه ها و باشگاه ریزه اسپور را درک کردند و ضمن تأیید خبر به فکر راه چاره افتادند! چاره ای که دیگر برای پیدا کردنش دیر شده و بهترین بازیکن فعلی قرمزها، مهمترین بازی تاریخ این باشگاه را از دست داده است.

شوک بعدی به پرسپولیس واستقلال؛حکم شکایت دربی لغوشده آلمان!

حالا اخبار موثقی به دست تابناک رسیده که شکایت آلمانی ها برای لغو دربی دوستانه نیز در مجاری قانونی پیش می رود و غرامت درخواستی ژرمن ها بابت هزینه های قرارداد منعقده به زودی از راه می رسد. مدیران بیله فلد که با اقدامات و تلاش بسیار طرف ایرانی، بالاخره با برگزاری دربی دوستانه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی شان موافقت کرده بودند، حالا از لغو بازی و کم محلی طرف ایرانی به خساراتشان به شدت عصبانی اند و با تمام قوا برای محکوم و محروم کردن سرخابی های ایران کار می کنند.

ارتباط گسترده و نفوذ آلمانی ها در محافل تصمیم گیری فوتبال در کنار جدیت و نظم و دیسیپلین آنها باعث نگرانی است که حکمی تاریخی و جبران ناشدنی در پیش باشد. در کمال تعجب دو مدیرعامل فعلی پرسپولیس و استقلال، هیچ واکنشی به این تهدیدها نداشته اند و شرکت قبلی واسطه در سامانه پیامکی که دستش با ورود ایرانسل از سفره چرب سرخابی ها قطع شد هم خودش را کنار کشیده و حتی بنا ندارد بدهی هنگفتش به این دو تیم را هم پرداخت کند!

فوتبال ایران صورتحساب کدام ندانم کاری ها را می دهد؟ آنچه مسلم است اینکه مدیران تصمیم گیرنده در فوتبال ایران چندان تمایلی به فراگیری قوانین بین المللی این رشته ورزشی ندارند و مانند نادیده انگاشتن قواعد جهانی عرصه سیاست در دو دولت پیش از روحانی، به هشدارهای نهادهای بین المللی دهن کجی می کنند! آنها شاید هنوز این آیین نامه ها را مثل محمود احمدی نژاد کاغذپاره می دانند.

جای تعجب است که چگونه وزارت ورزش دولت روحانی، بر دیپلماسی یکی از مهمترین فدراسیون های زیرمجموعه اش و همچنین باشگاه های مهم فوتبال کشور با نهادی مثل فیفا نظارت نمی کند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
تا این دولتی دست از سر ایت دو باشگاه پرطرفدار برندارند و آنها را به بخش خصوصی واگذار نکنند وضعیت همین است که می بینیم . حیف ومیل پولهای بیت المال و سوئ مدیریت و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
جریمه را از جیب خودشان نمی دهند که!

پول نفت است
ناشناس
| United States |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
فقط این دو تا تیم دردونه پایتخت طرفدار دارند؟ اگر هم این تعداد طرفدار دارند مال این است که صدا و سیمای میلی فقط روی این دو تیم مانور میده. بابا سپاهان و تراکتور و نفت آبادان و ملوان و پارس و سپید رود چی‌؟
وزارت ورزش مقصر مي باشد
سلام
این چیزی است که امکان نهان کردن ان وجود ندارد
خدا عالم است در دیگر سازمانها چه میگذرد
به داد استقلال برسيد
اجبار
این پولی که به فیفا پرداخت میشود پول این ملتی است بعضی از مردمانش برای کمترین هزینه های زندگیشان محتاجند باید هزینه جریمه را مدیریت بی لیاقت و بیسواد و بازیکن خاطی پرداخت کنه نه از بودجه مملکت ما که راضی نیستم یک ریال از جیب بیت المال پرداخت شود
برادر عزیز کجای این سیستم درست کار می کنه که مثلا فوتبالش نمیکنه؟این که نمیشه هم منتقد سیستم باشی هم حامی آن!!!!!!
مطلب بسيار مهم و البته دردآورى بود كه معلوم هم نيست كه چه موقع درس عبرت مي شود. اين ها همه هزينه هاييست كه از جيب بيت المال به خاطر ندانم كارى مديران مغرور و بى دانش به هدر مى رود. البته آخرش رو هم خيلى خوب اومدى.
بى كفايتى مديريت و بس.
تابناک محترم - خواهشن برای روشن شدن این موضوع اون رو با جدیت دنبال کنید .ممنونم (هوادار فوتبال)
در فوتبال، نتیجه مدیریت جلوی چشم مردم هست و هر روز بی کفایتی آقایون بیشتر از پیش نمایان می شود.
آنها شاید هنوز این آیین نامه ها را مثل محمود احمدی نژاد کاغذپاره می دانند. اينو قشنگ اومدي دمت گرم ،قلمت پويا
در کدام قسمت این مملکت مدیران بی لیاقت بازخواست میشوند؟ اینهمه جریمه به بازیکنان و مربیان خارجی پرداخته ایم در نهایت مدیر برکنار میشود (البته جابجا میشود) تا کی؟ چرا درس نمیگیریم؟
مدیریت در بخش بخش ارکان این مملکت همین وضعیت رو داره فقط مثل فوتبال صداش در نمیاد!
این پولی که بابت این خیره سری ها از این مملکت خارج می شود هزینه زندگی همان کارگرانی است که در خیابان های اراک برای نان عایله شان فریادمیزنند ودرگیر می شوند ،یکی از هرجای این مملکت شده جوابگو ی ملت باشد .
پول مفت
چرا وقتی تراکتور محروم شد، اینچنین به اب و اتش نزدید، ایا تیم در ایران فقط استقلال و پرسپولیس است که علاوه بر به هدر دادن بودجه بیتالمال، دوار هم یار و یاور انهاست، اصلا پیشنهاد می شود دولت دست از حمایت این دو تیم بردارد
پس وزارت ورزش چه کاره است؟!
گل هایی که مدیران نالایق به سر ورزش کشور می زنند.
یعنی حتی یک ادم چیز فهم در بین مجموعه به این بزرگی وجود ندارد ؟
این هم سال فوتبال و لیک داشتیم هر سال چند ده میلیارد ضرر کردیم
یه سال هم درش رو ببندیم ببینیم چی میشه
پ ن : هیچ ربطی به احمدی نژاد نداشت این مقاله ، استقلال و پرسپولیس و تراکتور و غیره در این دولت جریمه و تنبیه شدند نه در دولت قبلی
قصد بنده دفاع از دولت قبلی نیست ، ولی انقدر شخص ریئس دولت قبل جذابیت خبری دارد که در گزارش های کوتاه و بی ارزشی مثل این هم از اسم دکتر برای بالا بردن رنج سایت در رتبه گوگل استفاده می شود.
پولهای مردم بیچاره باید به پای ادم های بی ارزش بشه که با رابطه بیان سرکار یا بازیکن هایی که ارزش بازیشون 100 میلیون هم نیست باید انقدر جریمه داد.
مشکل اینکه دولتی هستش مدیریت باشگاه، جریمه ها هم از جیب ملت پرداخت میشه نه مدیران بااااالیاقت. خیلی راحت چند ده میلیارد بدهی درست میکنند و یا با ندانم کاری ب خسارت به بار میاورند و شیکل و مجلسی از باشگاه میرن یک پست مدیرتی دیگه دست میگیرن و به خدمت همچنان ادامه میدهند.
این ماحصل تصدی یه مشت آدم بی سواد
هوادار نباید کمک کنه وقتی سهمی از باشگاه نداره پرسپولیس واستقلال فقط یک اسمه که با پول دولت اداره میشه طبق معمول از بیت المال بجریمه رابدهند با این مدیران نا لایق این آش وکشک همیشه تا قیامت هست -بهتر هست چند تا مدیر بفرستیم ژاپن وچین دوره ببینند شاید فوتبال درست بشه
خخخخ
وقتیکه آقای طارمی یک میلیارد و صد وپنجاه میلیون تومان پول بی زبان را که آقای عابربانک(هدایتی) به او داده بود تا غرامت فسخ قرارداد با ریزه اسپور ترکیه را بدهد مــــــــــی خـــــــــورَد
آنوقت شما چه انتظاری از این فوتبال دارید
آقا اصلا فوتبال را کلا آماتور کنید و اینقدر پول حرامش نکنید
هرکی هم بازیش خوبه بره خارج هم خودش حال کنه هم پول بیاره تو کشور
وقتی مدیر خیالش راحت باشه بعد از یکی دوسال که رفت کسی ازش بازخواست نخواهد کرد که چرا این گند رو زدی به فوتبال، حیثیت، آبرو، بیت و المال، عزت ملی و ... همین میشه. مدیر حتی بعد از برکناری و یا اتمام ماموریت باید پاسخگو باشه و در صورت ایجاد زیان جبران کنه نه اینکه بفرستن بره یه جای دیگه اونجا شروع کنه به خرابکاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل