بازدید 10988

کلاهبرداری یک زن با سکه‌های تقلبی

کد خبر: ۷۳۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 24 September 2017
فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی از دستگیری یک کاهبردار زن با 272میلیارد و 500‌میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد. 

به گزارش آرمان، سردارعلیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه فردی با هویت نامعلوم با مراجعه به طلافروشی‌های سطح استان اقدام به توزیع سکه‌های ربع بهار آزادی تقلبی می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته طلافروشی‌ها مشخص شد متهم خانم میانسال است که با این ترفند اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

 سردار مظاهری با اعلام اینکه ماموران بعد از اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی متهمه شدند، خاطرنشان کرد: متهمه که کارمند یکی از ادارات شهرستان جاجرم بوده به‌همراه ۱۴ قطعه ربع بهار آزادی تقلبی در بسته بندی‌های مختلف در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در تحقیقات به‌عمل آمده متهمه به کلاهبرداری۲۷۲‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون ریالی از طریق فروش سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های سطح استان اعتراف کرد.

 این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متهمه بعد از تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: چشمان تیزبین پلیس استان اجازه جولان را به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت نمی‌دهد و با هرگونه کلاهبرداری نیز به‌شدت برخورد می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار