بازدید 11939

مجازات ربودن زن پولدار

کد خبر: ۷۳۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 24 September 2017
دو مرد جوان كه به اتهام آدم‌ربايي و سرقت از زن ورزشكار دستگير شده بودند، به 59 سال حبس و 272 ضربه شلاق محكوم شدند. اين در حالي است كه به خاطر متواري بودن يكي از متهمان دادگاه براي او حكم غيابي صادر خواهد كرد.

به گزارش جوان، مرداد ماه سال 95، زن جواني به نام نازنين با مراجعه به اداره پليس از سه مرد جوان به اتهام آدم‌ربايي و اذيت و آزار شكايت كرد. 

او به مأموران گفت: غريق نجات استخر هستم و مدتي قبل بعد از جدايي از همسرم خانه‌اي اجاره كردم و تنها زندگي مي‌كردم. چند شب پيش در خانه خوابيده بودم كه سه مرد جوان وارد خانه شدند و دست و پايم را با طناب بستند. هرچه تلاش كردم فرار كنم بي‌فايده بود و آنها پول و طلاهايم را سرقت كردند و بعد هم به زور مرا با خودروي پرايدي به خانه‌اي متروكه‌ای در حاشيه شهر بردند. 

شاكي در ادامه گفت: آنها، چهار شبانه روز مرا آنجا حبس كردند و بدون توجه به التماس‌هايم بعد از آزار و اذيت تهديد كردند با كسي در اين مورد حرفي نزنم.
 
با طرح اين شكايت مأموران تحقيقات خود را آغاز كردند تا اينكه دريافتند شاكي قبل از حادثه با يكي از متهمان به نام اكبر 36 ساله رابطه داشته است. به اين ترتيب اكبر شناسايي و بازداشت شد. 

متهم با انكار جرمش گفت: نازنين را از قبل مي‌شناختم و با هم رابطه داشتيم. در مدت آشنايي‌مان فهميدم او تنها زندگي مي‌كند و پول و طلاهاي زيادي دارد، به همين خاطر وسوسه شدم و نقشه سرقت را كشيدم. براي انجام نقشه از برادرم و دوستم پويا كمك خواستم و قرار شد آنها مرا همراهي كنند.

 متهم در ادامه گفت: سرقت و آدم‌ربايي را قبول دارم، اما او را آزار ندادم.  

در ادامه مأموران پويا را شناسايي و دستگير كردند، اما سرنخي از برادر اكبر به دست نياوردند. 

دومين متهم بعد از انتقال به پليس آگاهي تحت بازجويي قرار گرفت و با قبول آدم‌ربايي، سرقت و اذيت و آزار زن جوان را انكار كرد.  
 
به اين ترتيب دو متهم روانه زندان شدند و پرونده به شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي بابايي و مستشار توليت فرستاده شد و هر دو متهم غيرعلني، پشت درهاي بسته محاكمه شدند.

 در آن جلسه شاكي بار ديگر شكايت خود را مطرح كرد و در ادامه متهمان بنا به اظهاراتشان در دادسرا از خودشان دفاع كردند و گفتند از مخفيگاه همدستشان اطلاعي ندارند.

 در پايان هيئت قضايي با توجه به مدارك موجود در پرونده دو متهم را از تجاوز به عنف تبرئه و اكبر را به اتهام آدم‌ربايي به 22 سال حبس، به اتهام سرقت به 15 سال حبس، به اتهام نگهداري غيرقانوني شاكي به چهار‌سال و نيم حبس، به اتهام اذيت و آزار زن جوان به 74 ضربه شلاق و به اتهام رابطه نامشروع به 99‌ضربه شلاق محكوم كرد.
 
سپس هيئت قضايي پويا را به اتهام آدم‌ربايي به 15‌سال حبس و به اتهام حبس و نگهداري غير قانوني شاكي به سه سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع به 99ضربه شلاق محكوم كرد. 

در آخر مقرر شد هيئت قضايي با توجه به متواري بودن سومين متهم به زودي حكم او را به صورت غيابي صادر كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی